Круглий стіл «Стратегія розвитку вищої освіти України в умовах надзвичайних ситуацій та криз воєнного стану»

24 вер. 2024
23 вересня в змішаному форматі відбувся круглий стіл «Стратегія розвитку вищої освіти України в умовах надзвичайних ситуацій та криз воєнного стану». Серед організаторів заходу - Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, Національна академія наук України, Національний Еразмус+ офіс в Україні.

Круглий стіл «Стратегія розвитку вищої освіти України

в умовах надзвичайних ситуацій та криз воєнного стану»

 

23 вересня в змішаному форматі відбувся круглий стіл «Стратегія розвитку вищої освіти України в умовах надзвичайних ситуацій та криз воєнного стану».  Серед організаторів заходу - Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, Національна академія наук України, Національний Еразмус+ офіс в Україні.

Програма відкрилася вітальними словами В. Кременя, Президента Національної академії педагогічних наук України, та С. Шитікової, Координатора Національного Еразмус+ офісу в Україні. М. Винницький, заступник Міністра освіти і науки України, Національний експерт з реформування вищої освіти Програми ЄС Еразмус+ , представив детальний огляд стратегічних пріоритетів, які стоять перед вищою освітою країни у 2024-2025 рр.

Учасники круглого столу обговорювали такі питання, як законодавчі передумови та основні концепти модернізації мережі закладів вищої освіти; механізми реалізації та критерії оцінювання досягнення стратегічних цілей й завдань розвитку вищої освіти в Україні в умовах надзвичайних ситуацій і криз воєнного стану; демографічні виклики та розвиток вищої освіти України в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення; забезпечення відповідності змісту вищої освіти потребам ринку праці в умовах криз воєнного стану та відновлення країни.

Особлива увага під час круглого столу була приділена  актуальним змінам освітнього законодавства в контексті Стратегії розвитку вищої освіти України та євроінтеграційного вектору розвитку освіти й науки, проблемам формування студентоцентрованого освітнього середовища в закладах вищої освіти, можливостям академічної мобільності здобувачів освіти та потребам професійного розвитку співробітників закладів вищої освіти, питанням забезпечення якості, інклюзивності та інтернаціоналізації вищої освіти.