Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» (дошкільна освіта).

11 жовт. 2024
Тема: Проведення моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку 10 жовтня 2024  відбулося засідання педагогічної студії «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» для керівників, вихователів-методистів ЗДО, консультантів ЦПРПП за темою «Проведення моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку». Захід зібрав 35 працівників закладів дошкільної освіти Одеської області.  

Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» (дошкільна освіта). Тема:  Проведення моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку

 

 

10 жовтня 2024  відбулося засідання педагогічної студії «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»  для керівників, вихователів-методистів ЗДО, консультантів ЦПРПП  за темою «Проведення моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку». Захід зібрав 35 працівників закладів дошкільної освіти Одеської області.  

Спікер педагогічної студії Паламарчук Ірина Вячеславівна, завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, визначила поняття освітній моніторинг, розповіла про нормативно-правове підґрунтя зазначеного питання, класифікацію, види, мету, напрями, об’єкти, етапи, методи застосування моніторингу в закладах дошкільної освіти та  надала учасникам практичний кейс з реалізації моніторингу якості освіти та алгоритми проведення. Також були запропоновані рекомендації з використання інструментарію для моніторингу освітніх досягнень дітей.  

Під час заходу учасники мали змогу ознайомитися з новими методами оцінювання та обміну досвідом у сфері моніторингу дитячих компетенцій. Важливим акцентом було обговорення індивідуальних підходів до кожної дитини, що дозволяє максимально врахувати її потреби та потенціал.

Спікерами педагогічної студії також стали педагогічні працівники  Дмитрівського ліцею з дошкільним відділенням  ім. С.С. Курогло Болградського району Одеської області Начева Н.К., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель;  Чолах З.Д., вихователь, керівник музичний; Чобан С.І., вихователь, практичний психолог, які розповіли про застосування власного інструментарію для оцінки досягнень дітей дошкільного віку за освітніми напрямками Базового компоненту. Жваве обговорення та позитивні відгуки викликали методичні посібники авторського колективу Дмитрівського ліцею. 

Учасники цікавилися алгоритмами, зразками документації та посібниками з описом практичних розвивальних і діагностичних завдань з критеріями оцінювання рівня досягнень дитини та отримали поради та рекомендації від експертів.