#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // «# Оцінювання: від проблеми до кейсу»
#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //
«# Оцінювання: від проблеми до кейсу»
Керівники закладів загальної середньої освіти, директори/ консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини 15 жовтня зустрілися у дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом». Комунікація відбулася за темою «Оцінювання: від проблеми до кейсу»
Захід об’єднав понад 100 учасників, які були залучені до дискусії актуальних питань оцінювання, таких як: оцінювання - можливий ресурс для розвитку, зворотний зв'язок та рефлексія - дієві інструменти формувального оцінювання, система оцінювання відповідно до оновлених державних стандартів.
Світлана Воронова, завідувач НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти, акцентувала, що сучасне оцінювання має виходити за межі простого контролю знань і бути елементом розвитку здобувача освіти. Оцінювання повинно не лише визначати рівень знань, а й мотивувати до самовдосконалення. Було наведено приклади, як інші підходи до оцінювання можуть стимулювати розвиток критичного мислення, самостійності та відповідальності у навчанні.
Ганна Болдирєва, методист НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти, наголосила на таких інструментах формувального оцінювання, як зворотний зв'язок та рефлексія. Учасники відзначили, що ефективний зворотний зв'язок дозволяє не лише усвідомити власні помилки, а й віднайти шляхи їх виправлення. Рефлексія, своєю чергою, сприяє кращому усвідомленню здобувачами освіти власних досягнень і потреб, що дає можливість планувати подальший розвиток.
Жваве обговорення викликало питання щодо системи оцінювання в закладі освіти відповідно до оновлених державних стандартів, яке презентувала Наталія Цісар, директор Дальницького ліцею Дальницької сільської ради. Вона наголосила на основних видах оцінювання, методах оцінювання результатів навчання, представила варіанти заповнення класних журналів, акцентувала на заповненні свідоцтва досягнень здобувача освіти, представила матрицю методичних матеріалів з оцінювання.
Учасники заходу активно брали участь у дискусії щодо впровадження нових підходів до оцінювання, а також обговорювали виклики, з якими стикаються у своїй діяльності.
Захід став ефективною платформою для обміну досвідом та знаннями, кроком на шляху до вдосконалення системи оцінювання, але ж саме через інноваційні підходи можна досягти покращення якості освіти та розвитку здобувачів освіти.