Міжнародна науково-практична конференція «Підтримка відновлення освіти в Україні: виклики та перспективи»

28 жовт. 2024
У межах співпраці з ГО Чеської  республіки «Асоціація з міжнародних питань» AMO щодо реалізації проєкту  «Підтримка оновлення освіти в Україні», за підтримки Програми  трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чеської  Республіки та Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Комунального вищого навчального закладу «Херсонська   академія неперервної освіти», Комунального вищого навчального закладу «Одеська   академія неперервної освіти» 24 жовтня 2024 року відбулась Міжнародна науково-практична  конференція «Підтримка відновлення освіти в Україні: виклики та  перспективи».  

Міжнародна науково-практична  конференція

«Підтримка відновлення освіти в Україні: виклики та  перспективи»

 

У межах співпраці з ГО Чеської  республіки «Асоціація з міжнародних питань» AMO щодо реалізації проєкту  «Підтримка оновлення освіти в Україні», за підтримки Програми  трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чеської  Республіки та Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Комунального вищого навчального закладу «Херсонська   академія неперервної освіти», Комунального вищого навчального закладу «Одеська   академія неперервної освіти» 24 жовтня 2024 року відбулась Міжнародна науково-практична  конференція «Підтримка відновлення освіти в Україні: виклики та  перспективи».  

 До участі в конференції долучилися науковці, викладачі, аспіранти, докторанти, педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів післядипломної освіти, науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, керівники закладів загальної середньої освіти, вчителі, практичні психологи, соціальні педагоги закладів освіти.

На початку пленарного засідання до учасників конференції з вітальними словами звернулися Маріан Ян, заступник Міністра закордонних справ Чеської Республіки, Веліховська Алла Борисівна, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації, Лончак Олександр Анатолійович, директор Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, Юшко Тетяна Миколаївна – начальник Управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації.

Під час конференції:  

- проаналізовано актуальні питання забезпечення стійкості системи управління освітою в умовах сучасних викликів; 

- розглянуто дієві  техніки   психосоціальної  підтримки  учасників освітнього процесу в кризових/воєнних  умовах життєдіяльності; 

- представлено досвід роботи фахівців психологічної служби  щодо збереження та відновлення психосоціального здоров’я учасників освітнього процесу. 

У ході пленарного засідання Любов Кирилівна Задорожна, кандидат філософських наук, ректор КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», розкрила питання пріоритетів та здобутків україно-чеської співпраці в контексті стратегічних викликів стійкості, відновлення та розвитку закладів освіти в умовах війни, а також закцентувала увагу на вагомій підтримці уряду та громадян Чеської республіки у ці складні для України часи.

Одним із важливих завдань конференції був обмін успішними практиками в межах реалізації чесько-українського проєкту «Підтримка оновлення освіти в Україні». Відтак представники закладів освіти – учасники проєкту з Миколаївської, Одеської та Херсонських областей, –  у ході виступів презентували трансформації, які відбулися в різних напрямках управлінської та освітньої діяльності завдяки різноаспектній підтримці чеських колег.

З досвідом впровадження проєкту та матеріалами виступів можна ознайомитися на сайті конференції: https://sites.google.com/academy.ks.ua/conference-24-10-2024/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0

Учасники конференції висловлюють вдячність  чеським колегам  (АМО, www.amo.cz, координаторка – Зденка Вагнерова) за можливість отримати нові знання, удосконалити професійні навички, відновити власний психоемоційний стан і збагатити особистісні ресурси життєстійкості. Сподіваємося, що окреслені плани подальшої співпраці будуть втіленні у життя і ми матимемо ще не одну нагоду обмінюватися успішними практиками розвитку якості освіти впродовж життя та навчатися навзаєм ефективно реагувати на виклики, які постали перед сучасною освітою.