«Практика соціально-емоційного навчання дітей дошкільного віку»
Проблема соціально-емоційного навчання не втрачає своєї актуальності, адже для дитини дошкільного віку цінними є уміння комунікувати, співпереживати собі й іншим, керувати власними емоціями та розуміти емоції інших, працювати в команді, креативно і критично мислити тощо. Саме тому наступною темою практичного інтенсивну, який відбувся 06 грудня 2016 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», стала «Практика соціально-емоційного навчання дітей дошкільного віку».
На онлайн-зустрічі педагоги розглядали питання, що включають в себе поняття соціально-емоційного навчання дітей, виконували інтерактивні вправи з розвитку емоційного інтелекту, брали участь у дискусії щодо інструментів розвитку соціальних навичок і ділилися власним досвідом щодо організації взаємодії і розвитку комунікативної компетентності дітей.
Спікер, старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти Трофименко Ольга Анатоліївна, акцентувала увагу учасників на вправах з розвитку соціального та емоційного інтелекту та можливості їх інтегрувати у заняття з вихованцями. До уваги вихователів, вихователів-методистів та асистентів вихователів була представлена інформація про програму СЕН «Зерна» (EASEL Lab, the LEGO Foundation), матеріал якої увійде в програму підвищення кваліфікації для педагогів закладів дошкільної освіти у наступному році.
Учасники зауважили, що для них справжнім відкриттям стало знайомство з всесвітньо відомим освітнім інструментом Peppy Pals «Веселі друзі». Педагоги виявляли інтерес до запропонованого мобільного застосунку, серії книжок та офіційного Youtube-каналу, де можна знайти мультфільми, які урізноманітнять зміст занять з дітьми для розвитку соціального та емоційного інтелекту через сторітелінг й гумор.
#LEGO_Foundation, #навчання_через_гру, #СЕН_«Зерна», #соціально-емоційне_навчання