#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» // «#УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗЗСО ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ»

17 груд. 2024
Керівники закладів загальної середньої освіти Одещини 17 грудня взяли участь у практичному інтенсиві «Ресурси, стратегії, практики» за темою: «Удосконалення управлінських процесів ЗЗСО засобами самооцінювання».

#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ

«РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» //

«#УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗЗСО ЗАСОБАМИ САМООЦІНЮВАННЯ»

 

Керівники закладів загальної середньої освіти Одещини 17 грудня взяли участь у практичному інтенсиві «Ресурси, стратегії, практики» за темою: «Удосконалення управлінських процесів ЗЗСО засобами самооцінювання».

 

#Практичний інтенсив

«Ресурси, стратегії, практики» //

«#Удосконалення управлінських процесів ЗЗСО засобами самооцінювання»

 

17 грудня керівники закладів загальної середньої освіти спільно зі спікеркою Світланою Вороновою, завідувачкою НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти занурилися у світ самооцінювання.

Мета заходу полягала у наданні керівникам закладів освіти практичних рекомендацій щодо удосконалення управлінських процесів в закладі освіти засобами самооцінювання. 

Під час заходу було наголошено на процедурі організації  самооцінювання та етапах його реалізації, методах збору інформації. Акцентовано, що удосконалення управлінських процесів в закладі освіти може здійснюватися завдяки такому методу збору інформації як вивчення документації. Керівники закладів освіти опрацювали гугл-форму, за допомогою якої оцінили наявність чи відсутність документації за напрямом «управлінські процеси» та проаналізували отриману інформацію.

Учасники дійшли висновку, що заклад освіти є конкурентоспроможним якщо має затверджену стратегію розвитку, реалістичний план роботи, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти та про академічну доброчесність, активні та ефективні органи громадського самоврядування, комфортний психологічний клімат та атмосферу довіри, якісну кадрову політику, матеріальне та моральне заохочення, індивідуальні освітні траєкторії здобувачів освіти, відкритий інформаційний простір, відкритих до діалогу та співпраці учасників освітнього процесу, дотримання політики академічної доброчесності, щорічне самооцінювання освітніх та управлінських процесів.