Проективні методи для дослідження міжособистісних відносин в сім’ї

27 бер. 2025
27 березня 2025р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» Одеським обласним центром практичної психології та соціальної роботи в режимі online було проведено практичний інтенсів «Створення особистого простору, як стабілізації внутрішнього стану особистості» для працівників, відповідальних за діяльність психологічної служби системи освіти Одеської області за темою: «Проективні методи для дослідження міжособистісних відносин в сім’ї». Спікером виступила методист центру практичної психології та соціальної роботи Літвінова Марина.

Практичний інтенсів

«Створення особистого простору, як стабілізації внутрішнього стану особистості», за темою:

«Проективні методи для дослідження міжособистісних відносин в сім’ї»

 

27 березня 2025р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» Одеським обласним центром практичної психології та соціальної роботи в режимі online було проведено практичний інтенсів «Створення особистого простору, як стабілізації внутрішнього стану особистості» для працівників, відповідальних за діяльність психологічної служби  системи освіти Одеської області за темою: «Проективні методи для дослідження міжособистісних відносин в сім’ї». Спікером виступила методист центру практичної психології та соціальної роботи Літвінова Марина.

Упродовж практичного інтенсиву учасники ознайомились з  особливостями проективних методик, спрямованих на дослідження міжособистісних відносин в сім’ї, на визначення характеру комунікацій в сім’ї. Була спрямована увага на те, що проективні методики як найкраще підходять для вивчення тих аспектів особистості, які зазвичай приховані від спостереження.

Учасники практично опрацювали  проективні вправами «Сімейна соціограма», «Зона відповідальності»  та  взяли участь у тестуванні «Чотири кольорові зони поведінки дитини».

На протязі практичного інтенсиву учасники отримали досвід використання проективних методик у професійній діяльності, як технології, яка має високу діагностичну цінність, отримання спостережень характеристик міжособистісних стосунків сім’ї, як сукупності зв’язків, створених людьми; суджень, почуттів та звернень одне до одного; стосунків з близькими людьми: стосунки між батьками, батьками та дитиною, тощо. Під час дискусійної панелі практичні психологи та соціальні педагоги підкреслили практичний потенціал проективних методи та важливість їх використання.