#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ#Ресурси, стратегії, практики Науково-методична лабораторія початкової освіти

25 квіт. 2025
25 квітня 2025 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив на тему «Розвиток конвергентного та дивергентного мислення молодших школярів» для вчителів початкової школи.

#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ#Ресурси, стратегії, практики

Науково-методична лабораторія початкової освіти

 

25 квітня 2025 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний інтенсив на тему «Розвиток конвергентного та дивергентного мислення молодших школярів» для вчителів початкової школи.

Разом зі спікером Михайловою Л.М., методистом НМЛ початкової освіти кафедри дошкільної і початкової освіти, присутні розглянули два типи мислення - конвергентне і дивергентне, ознайомилися з прикладами  Ізраїльської системи освіти де ще змалку в школах вчать не боятися оригінальних рішень; в якій формують особистість здатну швидко реагувати на зміни навколишнього середовища, оригінально і гнучко продукувати нові ідеї, вигадувати і розроблювати нове, креативно мислити. 

Під час практичної частини заходу слухачі за допомогою методики «ТРВЗ» (технологія розв’язання винахідницьких завдань) визначали переваги та недоліки дивергентного та конвергентного типів мислення, виконували вправи на нестандартне мислення: «Способи незвичайного застосування звичайних предметів», «Як Ви розумієте цю світлину?», тестували рівень розвитку власного дивергентного мислення, склали перелік методів і вправ для формування дивергентного мислення учнів початкової школи.

  Підсумовуючи роботу, інтенсиву учасники відзначили актуальність теми та її практичну спрямованість.