Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня» // «Підсумовуємо: вибір/вимір вчителя»

23 трав. 2025
22 травня 2025 року у рамках дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» керівники закладів освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини спілкувалися за темою «Підсумовуємо: вибір/вимір вчителя».

Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня» // «Підсумовуємо: вибір/вимір вчителя»

 

       22 травня 2025 року у рамках дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» керівники закладів освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини спілкувалися за темою «Підсумовуємо: вибір/вимір вчителя».

Модератор заходу – Болдирєва Ганна, методист НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти, підкреслила важливість підтримки професійної спільноти та необхідність продовження діалогу задля подальшого розвитку якісної освіти в Україні.

       Спікерами виступили Дікова-Фаворська Олена,  доктор соц. наук, професор кафедри соціології, професор кафедри соціології Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та Майорський Вячеслав, канд пед.н., доцент, заслужений вчитель України, старший викладач кафедри філософії освіти.

Дікова-Фаворська Олена розглянула виклики, пов’язані зі рельнісю сьогодення та свободою педагогічного вибору, сконцентрувала увагу присутніх на ресурсах впливу на учасників освітнього процесу.

Майорський Вячеслав обговорив три події, які були у центрі уваги професійного життя колег у цьому навчальному році та поділився практиками, які сприяють утвердженню професійної автономії вчителя.

У форматі відкритого діалогу учасники мали змогу задуматися, проаналізувати, визначитися, бо НУШ — це не лише реформа документів, а передусім — свобода дій і мислення для кожного учасника освітнього процесу.

Запрошуємо до наступного дискусійного простору - майданчику для рефлексії, натхнення та взаємної підтримки.