Безпечне дитинство: освітяни Одещини на тренінгу в Києві

5 черв. 2025
З метою реалізації Операційної цілі 1.1.1. «Освітній простір надавачів послуг освіти для дітей раннього та дошкільного віку є безпечним та інклюзивним» Стратегічного плану діяльності Міністерства освіти і науки України до 2027 року, відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між представництвом Save the Children International в Україні та Міністерством освіти і науки України, задля впровадження Політики забезпечення безпеки дітей у закладах дошкільної освіти, працівники кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" взяли участь у програмі підготовки тренерів із цього напрямку, що проходить протягом червня 2025 року в місті Києві.

Безпечне дитинство: освітяни Одещини на тренінгу в Києві

 

З метою реалізації Операційної цілі 1.1.1. «Освітній простір надавачів послуг освіти для дітей раннього та дошкільного віку є безпечним та інклюзивним» Стратегічного плану діяльності Міністерства освіти і науки України до 2027 року, відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між представництвом Save the Children International в Україні та Міністерством освіти і науки України, задля впровадження Політики забезпечення безпеки дітей у закладах дошкільної освіти, працівники кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" взяли участь у програмі підготовки тренерів із цього напрямку, що проходить протягом червня 2025 року в місті Києві. Протягом навчання увага педагогів була спрямована на організацію безпечного освітнього простору для дітей дошкільного віку. Для активних обговорень в освітянській спільноті стала актуальною тема « Чому насильство-це небезпечно», групова взаємодія та практичні вправи допомогли створити короткий алгоритм дій у складній поведінковій ситуації в дошкіллі. спілкування та практичних вправ. Тренерами Оксаною та Артемом розкрито важливі питання щодо впливу насильства на розвиток дитини, категорії насильства та шкоди, типи емоційного насильства щодо дітей, озвучили «за» і «проти»в темі «Крик як метод виховання дитини», розкрили ефективність керування групою в садочку без емоційного насильства.