«Логопедичний масаж: сучасні підходи та практичні техніки в корекції мовленнєвих порушень»

11 черв. 2025
10 червня на базі КЗВО "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради", методистом Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, Іриною Штегеран, було проведено практичний інтенсив: «Логопедичний масаж: сучасні підходи та практичні техніки в корекції мовленнєвих порушень».

Логопедичний масаж: сучасні підходи та практичні техніки в корекції мовленнєвих порушень

10 червня на базі КЗВО "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради", методистом  Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, Іриною Штегеран, було  проведено  практичний інтенсив: «Логопедичний масаж: сучасні підходи та практичні техніки в корекції мовленнєвих порушень». Чи всі знають, що правильне мовлення починається …з м’язів обличчя?  Логопедичний масаж – це ефективна методика, яка допомагає дітям з ООП з  мовленнєвими порушеннями, краще вимовляти звуки та регулювати  і підвищувати мовленнєву активність.

   Що таке логопедичний масаж?  Це спеціальний масаж язика, обличчя, щік, губ і підборіддя, який сприяє нормалізації тонусу артикуляційних м’язів, покращує кровообіг і стимулює мовленнєві центри.

 Логопедичний масаж – це міст між тілом і словом!

Метою інтенсивну було ознайомити логопедів із теоретичними основами, видами, техніками та показаннями до застосування логопедичного масажу; сформувати практичні навички його використання у роботі з дітьми з ООП для підвищення ефективності корекції мовленнєвих порушень; поглиблення  знань про природу мовленнєвих порушень. 

Формування практичних навичок щодо проведення логопедичного обстеження дітей,  побудови  оптимальної програми проведення корекції звуковимови та долати психологічні, соціальні бар’єри та полегшує соціальну інтеграцію дітей з ООП .

Фахівці мали змогу отримати відповіді щодо питань організації навчання дитини з порушенням мовленнєвого розвитку,  її навчання та виховання, ознайомились з ефективними методами використання різноманітних дидактичних засобів, які спрямовані на стабілізацію психологічного стану дитини та  сприятимуть покращенню комунікації, мотивації під час занять з логопедом.

Учасники заходу відмітили актуальність теми, що сприяє професійному зростанню та підвищенню майстерності логопедів, спеціалістів корекційної освіти.