Практичний інтенсив «Використання інноваційних методів корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП», за темою: «Етична взаємодія з дітьми/людьми з інвалідністю»
16 жовтня 2025 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» Одеським обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти в режимі on-line було проведено практичний інтенсив «Використання інноваційних методів корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП» для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивній освіті та корекційних педагогів за темою: «Етична взаємодія з дітьми/людьми з інвалідністю».
Практичний інтенсив
«Використання інноваційних методів корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП», за темою:
«Етична взаємодія з дітьми/людьми з інвалідністю»
16 жовтня 2025 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» Одеським обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти в режимі on-line було проведено практичний інтенсив «Використання інноваційних методів корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП» для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивній освіті та корекційних педагогів за темою: «Етична взаємодія з дітьми/людьми з інвалідністю».
Спікер заходу Світлана Лагутіна, методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти акцентувала увагу на тому, що єдиним прийнятним варіантом сьогодні є термін «особа з інвалідністю». Етична взаємодія — це основа довіри, що дає змогу людям з інвалідністю відчувати себе комфортно і впевнено. Саме тому важливо дотримуватися принципу «person - first language» – спочатку людина, а лише потім її риси.
Учасники інтенсивну ознайомилися з:
-
міжнародними та національними механізмами захисту прав людей з інвалідністю;
-
коректною термінологією та етикою ставлення до дітей/людей з інвалідністю;
-
основними правилами взаємодії з дітьми з ООП;
-
ключовими принципами етичної взаємодії з людьми з інвалідністю.
Під час зустрічі були практично опрацьовані моделі ставлення суспільства до інвалідності, вправи спрямовані на розуміння рівних прав та можливостей людей. Протягом практичного інтенсиву учасники здобули досвід використання відповідних вправ і методик, спрямованих на вивчення інклюзії та підходів заснованих на повазі до різноманіття, рівності та недискримінації людей з інвалідністю.







