Практичний інтенсив «Використання інноваційних методів корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП», за темою: «Етична взаємодія з дітьми/людьми з інвалідністю»

17 жовт. 2025
16 жовтня 2025 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» Одеським обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти в режимі on-line було проведено практичний інтенсив «Використання інноваційних методів корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП» для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивній освіті та корекційних педагогів за темою: «Етична взаємодія з дітьми/людьми з інвалідністю».

Практичний інтенсив

«Використання інноваційних методів  корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП», за темою:

«Етична взаємодія з дітьми/людьми з інвалідністю»

 

16 жовтня 2025 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» Одеським обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти  в режимі on-line було проведено практичний інтенсив «Використання інноваційних методів  корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП» для педагогічних працівників, які працюють в інклюзивній освіті та корекційних педагогів за темою: «Етична взаємодія з дітьми/людьми з інвалідністю».

            Спікер заходу Світлана Лагутіна, методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти акцентувала увагу на тому, що єдиним прийнятним варіантом сьогодні є термін «особа з інвалідністю». Етична взаємодія — це основа довіри, що дає змогу людям з інвалідністю відчувати себе комфортно і впевнено. Саме тому важливо дотримуватися принципу «person - first language» – спочатку людина, а лише потім її риси.

Учасники  інтенсивну ознайомилися з:

  • міжнародними та національними механізмами захисту прав людей з  інвалідністю;

  • коректною термінологією та етикою ставлення до дітей/людей з інвалідністю;

  • основними правилами взаємодії з дітьми з ООП;

  • ключовими принципами етичної взаємодії з людьми з інвалідністю.

Під час зустрічі були практично опрацьовані моделі ставлення суспільства до інвалідності, вправи спрямовані на розуміння рівних прав та можливостей людей. Протягом практичного інтенсиву учасники здобули досвід використання відповідних вправ і методик, спрямованих на вивчення інклюзії та підходів заснованих на повазі до різноманіття, рівності та недискримінації людей з інвалідністю.