Навчання вчителів 7-х класів Нової української школи
Впродовж 20-22 жовтня проведено навчання вчителів, які забезпечують реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти у 2025/2026 навчальному році в 7-х класах (цикл базового предметного навчання) закладів освіти Одещини.
Навчання вчителів 7-х класів Нової української школи
Впродовж 20-22 жовтня проведено навчання вчителів, які забезпечують реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти у 2025/2026 навчальному році в 7-х класах (цикл базового предметного навчання) закладів освіти Одещини.
Навчання у онлайн-форматі за темою «Синергія в дії: цінності, дослідництво, поступ» забезпечували координатори освітніх галузей/ тренери НУШ – фахівці Одеської академії неперервної освіти.
Учасники навчання підвищували професійну компетентність щодо:
розуміння концепцій освітньої та цифрової екосистем через призму інтеграції та синергії освітнього процесу;
проєкції на цінності в освітньому процесі;
ключових аспектів супервізії;
використання універсального освітнього дизайну та адаптації змісту навчальних дисциплін до індивідуальних потреб учнів;
розвитку уміння проєктувати урок як простір співпраці, співдії та співнавчання.
Контент навчального модуля «Синергія уроку: (пере)осмислення навчання/оцінювання» варіювався відповідно до галузевої специфіки, зокрема у природничих науках з фокусом на інтеграції та цифрових технологіях. Увага учасників зосереджувалась на усвідомленні уроку як платформи для співпраці, співнавчання та співдії, а також на впровадженні елементів адаптивності задля гнучкої й ефективної побудови гармонійного уроку.
Освітяни відзначили, що синергія в освітньому екопросторі є ключовою умовою успішної реалізації Концепції Нової української школи, адже сприяє створенню цілісного, мотивуючого, сучасного освітнього середовища, де знання поєднуються з практикою, а навчання – із життям.
Проведене навчання стало можливістю наповнити професійний кейс кожного педагога актуальним, сучасним, корисним матеріалом. Інноваційність змісту, інтенсивність взаємодії, акцент на практику мотивують педагогів трансформувати власний професійний стиль та впевнено реалізувати ключові аспекти освітньої реформи «Нова українська школа».
Творимо/трансформуємо/перезавантажуємо базову середню освіту разом! Натхненно будуємо освітній простір Нової української школи і наближаємо Перемогу!












