Діалог-сесія для директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників
23 жовтня 2025 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» Одеської обласної ради з метою забезпечення якості освіти у спільнодії Академії та ЦПР ПП відбулася діалог-сесія для директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одеської області. Директори ЦПР ПП зустрілися в освітньому хабі академії - просторі, де народжуються ідеї, підтримка та партнерство. Діалог-сесія для директорів центрів професійного розвитку
педагогічних працівників
23 жовтня 2025 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» Одеської обласної ради з метою забезпечення якості освіти у спільнодії Академії та ЦПР ПП відбулася діалог-сесія для директорів центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одеської області. Директори ЦПР ПП зустрілися в освітньому хабі академії - просторі, де народжуються ідеї, підтримка та партнерство. Захід став важливим майданчиком для відвертого обговорення актуальних викликів, спільного пошуку рішень і визначення пріоритетів на 2025/2026 навчальний рік.
Модератор зустрічі - Болдирєва Ганна, методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти, зауважила що фахівці ЦПР ПП спроможні підтримувати інших та ділитися досвідом, створюючи освітнє середовище, де педагогам цікаво розвиватися.
Задорожна Любов, ректор КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», к.філос.н, визначивши актуальні виклики та можливості партнерства між Академією та центрами професійного розвитку, підкреслила, що спільна відповідальність за якість освіти передбачає активний діалог, партнерську взаємодію та взаємну підтримку між Академією і ЦПР ПП.
Красножон Наталя, завідувач науково-методичної лабораторії розвитку безпечного освітнього середовища та соціокультурної діяльності, зазначила, що професійне зростання неможливе без внутрішньої мотивації, а ефективна робота консультанта — без вміння підтримувати власний ресурс і відновлювати сили.
Майорський Вячеслав, доцент кафедри філософії освіти, канд. пед. н., Заслужений вчитель України наголосив, що сучасне оцінювання має формувальний характер і спрямоване на підтримку індивідуальної освітньої траєкторії кожного учня, а також представив практичні кейси оцінювання як інструмент розвитку компетентностей здобувачів освіти.
Левчишена Оксана, проректор Академії з науково-педагогічної та методичної діяльності, к.і.н., зазначила, що принцип «глобально мислимо – локально діємо» — не просто гасло, а принцип спільної роботи освітян Одещини, спрямованої на розвиток якісної, сучасної і людиноцентричної освіти. У центрі уваги — створення простору взаємодії, обміну досвідом і партнерства, де кожен може внести свій вклад у спільну справу.
Працюючи у групах, директори центрів надали приклади зосередили увагу, як мотивувати та підтримувати педагогів в умовах змін у певних ситуаціях: опір змінам, вигорання та байдужість, низька залученість педагогів у розвиток. Під час обговорення учасники ділилися досвідом, ідеями, напрацюваннями своїх команд.
Під час діалог-сесії Задорожна Любов, ректор КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», к.філос.н. підкреслила, що партнерство Академії та ЦПР ПП може стати рушійною силою якісних змін у системі освіти Одещини. Разом з учасниками діалог-сесії були визначені ключові напрямки подальшої співпраці, що об’єднають зусилля Академії та ЦПР ПП у підтримці педагогів і розвитку освітніх спільнот: координація та комунікація, планування спільної діяльності, спільні освітні продукти, обмін аналітикою, популяризація спільних практик, залучення фахівців ЦПР ПП до мікрокваліфікацій тощо.
Ліненко Олена, методист Центру освітніх ініціатив провела оглядову екскурсію виставкової зали «Різнобарв’я освіти Одещини», де представлені матеріали з історії становлення освітньої системи регіону, архівні документи, фотоджерела та унікальні експонати, що свідчать про розвиток педагогічної думки на Одещині. Атмосфера зали нагадала всім присутнім: освіта — це не лише сучасність, а й жива історія, що твориться руками педагогів уже багато десятиліть.
Учасники діалог-сесії відмітили, що дана зустріч стала натхненням для подальших дій і реальних змін у щоденній практиці. Саме завдяки таким зустрічам народжуються конкретні ідеї, що трансформуються у спільні проєкти, ініціативи та нові можливості для освітян регіону.
Діалог-сесія підтвердила: співпраця, партнерство і спільні цінності — це запорука сталого розвитку освіти, професійного зростання педагогів і підвищення якості освітнього процесу.
Разом будуємо освітній простір довіри, розвитку та взаємопідтримки!

















