Професійний розвиток педагогів-супервізорів: простір рефлексії та підтримки
29 жовтня у Центрі супервізії та наставництва Академії відбулася чергова сесія з професійного розвитку педагогів-супервізорів. Вона була присвячена рефлексії власного професійного досвіду та розвитку супервізійних компетентностей.
Захід провела проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності Оксана Кузнєцова.Професійний розвиток педагогів-супервізорів: простір рефлексії та підтримки
29 жовтня у Центрі супервізії та наставництва Академії відбулася чергова сесія з професійного розвитку педагогів-супервізорів. Вона була присвячена рефлексії власного професійного досвіду та розвитку супервізійних компетентностей.
Захід провела проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності Оксана Кузнєцова.
Під час сесії учасники аналізували власні педагогічні ситуації, пов’язані з ними почуття й думки, визначали цінності, що стоять за професійними діями. Така робота відкриває шлях до більшої автентичності, стабільності у взаємодії з колегами й супервізантами, а також до формування глибшого розуміння себе як фахівця. Це дозволяє відчути супервізійний процес, підвищує здатність до емпатійного слухання, сприяє розвитку рефлексивної культури й навичок самопідтримки у професійних викликах.
Цінність таких зустрічей — у спільному осмисленні досвіду, у підтримці колег і в розвитку професійної ідентичності педагога-супервізора.
Відкритість, щирість і готовність розвиватись разом – це риси, що багато років об’єднують спільноту педагогів-супервізорів закладів освіти Одеської області. Разом ми створюємо культуру підтримки і свідомого професійного зростання!





