Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Застосування цифрових інструментів у національно-патріотичному вихованні здобувачів освіти»
07 листопада 2025 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний онлайн-інтенсив за темою «Застосування цифрових інструментів у національно-патріотичному вихованні здобувачів освіти». Учасники зустрічі: фахівці ЦПР ПП, педагоги-організатори, заступники директорів з виховної роботи закладів освіти
Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»//
«Застосування цифрових інструментів
у національно-патріотичному вихованні здобувачів освіти»
07 листопада 2025 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся практичний онлайн-інтенсив за темою «Застосування цифрових інструментів у національно-патріотичному вихованні здобувачів освіти». Учасники зустрічі: фахівці ЦПР ПП, педагоги-організатори, заступники директорів з виховної роботи закладів освіти
Модератор заходу, Ганна Болдирєва, методист НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти, відмітила, що цифрова культура відкриває перед педагогами великі можливості і цифрові інструменти допомагають говорити з дітьми про Україну мовою XXI століття.
Спікер інтенсиву, Наталія Лях, доктор філософії в галузі знань Освіта/Педагогіка, спеціальність «Освітні, педагогічні науки», педагог-організатор КЗ «Мангушський опорний заклад» загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Мангушської селищної ради Маріупольського району Донецької області, поділилася результатами практичної частини наукового дослідження «Національно-патріотичне виховання підлітків у цифровому освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти» (наук.кер. Ягоднікова В.В., докт.пед.н., професор КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»). Вона продемонструвала, як цифрові технології відкривають нові можливості для патріотичного виховання.
Особливу увагу спікер приділила практичним кейсам та проєктній діяльності, спрямованим на інтеграцію цифрових інструментів у виховні заходи, створення віртуальних патріотичних проєктів, цифрових історій, співпраці з батьками здобувачів освіти, бібліотекарами.
Під час інтенсиву учасники ознайомилися з можливостями інтерактивних сервісів, освітніх платформ, зокрема цифрового сторітелінгу, методу цифрових проєктів, що сприяють формуванню у здобувачів освіти цінностей національної ідентичності та отримали практичні рекомендації, як перетворити цифровий простір на простір єдності, гордості й натхнення для українських дітей.
Захід став частиною системної роботи Академії з підтримки педагогічних працівників у напрямі впровадження інноваційних практик виховання та розвитку цифрової компетентності.






