Сучасні стратегії в роботі педагога закладу дошкільної освіти
В Академії було проведено курси підвищення кваліфікації «Сучасні стратегії в роботі педагога закладу дошкільної освіти». До участі долучилися вихователі та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти.
У процесі навчання педагоги здобули нові знання, зокрема щодо:
- новітніх форм та сучасних технологій дошкільної освіти;
- вимог до організації дистанційного навчання в умовах ЗДО;
- впровадження прогресивних європейських практик та українського досвіду в освітній процес закладу освіти для підвищення якості дошкільної освіти;
- здійснення суб’єкт-суб’єктної взаємодії й міжособистісне спілкування з дітьми дошкільного віку, їхніми батьками або особами, що їх замінюють;
- готовності вихователів до навчання продовж життя для зростання професійної майстерності.
Слухачі мали можливість не лише ознайомитися з теорією, а й відпрацювати її на практиці. Педагоги вправлялися в розрізнянні традиційних та інноваційних підходів у інтерактивній вправі "Займи позицію", «Колесо фортуни», об'єднували нові педагогічні ролі сучасного вихователя у вправі "Знайди пару" з використанням ресурсу https://learningapps.org/, працювали у групах, вирішуючи проблемні ситуації, розробляли концепції власних інтерактивних занять, моделювали концепцію створення міні-музеїв в своїх ЗДО, вчилися інтегрувати елементи STREAM в повсякденне життя дитячого садка, практикувалися у використанні цифрових інструментів для складання плану роботи та оптимізації діяльності.
Курси підвищення кваліфікації сприяють розвитку професійної компетентності педагогів ЗДО, забезпечивши їх сучасними знаннями, практичними навичками та інструментами для ефективної організації освітнього процесу в умовах сьогодення.





