Математична освітня галузь

ЗМІСТ
| Модуль 1
| 1. Професійна ідентичність педагога: ресурс освітньої інтеграції |
| 1.1. Ціннісні орієнтири педагога: асертивність, академічна свобода, агентність | |
| 1.2. Екологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність | |
| Модуль 2
| |
| 2.1.Освітня інтеграція/ інтеграція в освіті: смисли, цінності, підходи | |
| 2.2.Інтегративні стратегії навчання: алгоритми дій/ алгоритмізація дій | |
| Модуль 3
| |
| 3.1. Цифровий інструментарій: можливості, практики | |
| 3.2. Інтеграція цифрових технологій: створюємо середовище для навчального діалогу | |
| Модуль 4
| |
| 4.1. Від медіаекологічної компетентності до медіакультури | |
| 4.2. Медіа між магією та технологією: медіаінструменти та медіапродукти | |
| Модуль 5
| 5. Інтеграція спільнот: дієві практики, інструментарій підтримки та мотивації |
| 5.1. Освітянські мережеві спільноти: ініціації віртуальної взаємодії | |
| 5.2. Професійне рандеву — як неможливе стає можливим | |
| Модуль 6
| |
| 6.1. Євроінтеграція як державна стратегія та як модель мирного добросусідства | |
| 6.2. Євроінтеграція: цінності, що об’єднують |

