Математична освітня галузь

ЗМІСТ
| Модуль І. | |
| 1.1. | Імплементація Державного стандарту базової середньої освіти в контексті Нової української школи: ціннісні орієнтири |
| 1.2. | Безпечне освітнє середовище: створюємо разом |
| Модуль ІІ. | Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу Нової української школи |
| 2.1. | Типова освітня програма: освітні компоненти, можливості, очікувані результати |
| 2.2. | Модельні та навчальні програми освітньої галузі: компетентнісний потенціал |
| Модуль ІІІ. | Педагогічний інструментарій сучасного освітнього простору Нової української школи |
| 3.1. | Палітра методичного інструментарію: ціннісність, наступність та перспективність |
| 3.2. | Діяльнісний підхід: освітній потенціал для самореалізації особистості |
| Модуль ІV. | |
| 4.1 | Онлайн-сервіси як інструменти створення навчального контенту |
| 4.2 | Інформаційно-цифрове освітнє середовище: створюємо разом |
| Модуль V. | |
| 5.1 | Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня через призму формувального та підсумкового оцінювання |
| 5.2 | Інструменти та культура формувального оцінювання |

