Математична освітня галузь

 

 

 

 

 

 

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

 

 

                                                                       ЗМІСТ

 

Модуль І.

Нормативно-правовий базис Нової української школи

1.1.

Імплементація Державного стандарту базової середньої  освіти в контексті Нової української школи: ціннісні орієнтири

1.2.

Безпечне освітнє середовище: створюємо разом

Модуль ІІ.

Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу Нової української школи

2.1.

Типова освітня програма: освітні компоненти, можливості, очікувані результати

2.2.

Модельні та навчальні програми освітньої галузі: компетентнісний потенціал

Модуль ІІІ.

Педагогічний інструментарій сучасного освітнього простору Нової української школи

3.1.

Палітра методичного інструментарію: ціннісність, наступність та перспективність

3.2.

Діяльнісний підхід: освітній потенціал для самореалізації особистості

Модуль  ІV.

Цифрова трансформація освітнього процесу

4.1

Онлайн-сервіси як інструменти створення  навчального контенту

4.2

Інформаційно-цифрове освітнє середовище: створюємо разом

Модуль  V.

Трансформація оцінювання: цілі, критерії, культура

5.1

Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня через призму формувального та підсумкового оцінювання

5.2

Інструменти та культура формувального оцінювання