Мовно-літературна освітня галузь (українська мова та література, зарубіжна література)

 

 

 

ЗАГАЛЬНА  ІНФОРМАЦІЯ

 

 

 

 

                                                                                   ЗМІСТ       

 

 

Модуль 1

 

1. Професійна ідентичність педагога: ресурс освітньої інтеграції

1.1. Ціннісні орієнтири педагога: асертивність, академічна свобода, агентність

1.2. Екологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність

Модуль 2

 

 

2. Інтегративне навчання: успішні стратегії

2.1.Освітня інтеграція/  інтеграція в освіті: смисли, цінності, підходи

2.2.Інтегративні стратегії навчання: алгоритми дій/ алгоритмізація дій

Модуль 3

 

 

3. Інтеграція цифрового інструментарію

3.1. Цифровий інструментарій: можливості, практики

3.2. Інтеграція цифрових технологій: створюємо середовище для навчального діалогу

Модуль 4

 

 

4. Медіаінтеграція: цінності, компетентності, практики

4.1. Від медіаекологічної компетентності до медіакультури

4.2. Медіа між магією та технологією: медіаінструменти  та медіапродукти

Модуль 5

 

5. Інтеграція спільнот: дієві практики, інструментарій підтримки та мотивації

5.1. Освітянські мережеві  спільноти: ініціації віртуальної взаємодії

5.2. Професійне рандеву — як неможливе стає можливим

Модуль 6

 

6. Євроінтеграція:  смисли, цінності, підходи

6.1. Євроінтеграція як державна стратегія та як модель мирного добросусідства

6.2. Євроінтеграція: цінності, що об’єднують