Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь
ЗМІСТ
Модуль І. | |
1.1. | Імплементація Державного стандарту базової середньої освіти в контексті Нової української школи: ціннісні орієнтири |
1.2. | Безпечне освітнє середовище: створюємо разом |
Модуль ІІ. | Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу Нової української школи |
2.1. | Типова освітня програма: освітні компоненти, можливості, очікувані результати |
2.2. | Модельні та навчальні програми освітньої галузі: компетентнісний потенціал |
Модуль ІІІ. | Педагогічний інструментарій сучасного освітнього простору Нової української школи |
3.1. | Палітра методичного інструментарію: ціннісність, наступність та перспективність |
3.2. | Діяльнісний підхід: освітній потенціал для самореалізації особистості |
Модуль ІV. | |
4.1 | Онлайн-сервіси як інструменти створення навчального контенту |
4.2 | Інформаційно-цифрове освітнє середовище: створюємо разом |
Модуль V. | |
5.1 | Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня через призму формувального та підсумкового оцінювання |
5.2 | Інструменти та культура формувального оцінювання |