| Модуль 1 | 1. Професійна ідентичність педагога: ресурс освітньої інтеграції |
| 1.1. Ціннісні орієнтири педагога: асертивність, академічна свобода, агентність |
| 1.2. Екологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність |
| Модуль 2 | 2. Інтегративне навчання: успішні стратегії |
| 2.1.Освітня інтеграція/ інтеграція в освіті: смисли, цінності, підходи |
| 2.2.Інтегративні стратегії навчання: алгоритми дій/ алгоритмізація дій |
| Модуль 3 | 3. Інтеграція цифрового інструментарію |
| 3.1. Цифровий інструментарій: можливості, практики |
| 3.2. Інтеграція цифрових технологій: створюємо середовище для навчального діалогу |
| Модуль 4 | 4. Медіаінтеграція: цінності, компетентності, практики |
| 4.1. Від медіаекологічної компетентності до медіакультури |
| 4.2. Медіа між магією та технологією: медіаінструменти та медіапродукти |
| Модуль 5 | 5. Інтеграція спільнот: дієві практики, інструментарій підтримки та мотивації |
| 5.1. Освітянські мережеві спільноти: ініціації віртуальної взаємодії |
| 5.2. Професійне рандеву — як неможливе стає можливим |
| Модуль 6 | 6. Євроінтеграція: смисли, цінності, підходи |
| 6.1. Євроінтеграція як державна стратегія та як модель мирного добросусідства |
| 6.2. Євроінтеграція: цінності, що об’єднують |