Онлайн-семінар для працівників дошкільної освіти «Дошкільна і початкова освіта: алгоритми наступності»
Паламарчук І.В., завідувач лабораторії дошкільної освіти КЗВО «ОАНОООР», під час свого виступу наголосила на необхідністі розвитку компетентності педагогічних працівників щодо реалізації принципів наступності. також були визначені орієнтири в роботі закладів та надані практичні рекомендації щодо засобів організації цілеспрямованої роботи з педагогічними кадрами, пошуку шляхів активного реагування на зміни та тенденції, зближення умов навчання та виховання для забезпечення поступового безболісного переходу дитини до навчання у школі. Наступність в освіті необхідна для створення єдиного освітнього процесу, що логічно продовжується від дитячого садка до школи. Цей процес допомагає досягти цілісного розвитку особистості.
Баландіна І.В., вчитель початкових класів Одеського НВК №13, тренер НУШ, надала поради з досвіду роботи щодо того, на що слід звернути увагу вихователям та батькам під час підготовки дітей до навчання в першому класі.
Про особливості організації освітнього процесу для майбутніх першокласників розповіли Мельник Т.С., директор, та Бельська А.В., вихователь-методист Одеського ДНЗ №232.
Трофименко О.А., методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти ,організувала практичну роботу з навчання прийомам реалізації сучасних психолого-педагогічних підходів до організації освітнього процесу, під час якої були опрацьовані нові ролі педагога, форми спільної діяльності, оцінювання.
Подуфалов А.І., старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти, організував тематичну дискусію «Робототехніка – успішний старт до шкільного навчання». Актуальність дискусії обумовлена тим, що у час цифрової трансформації робототехніка - один з методів, який можна використовувати для впровадження компетентнісного підходу.
Учасники заходу зазначали важливість та актуальність теми зустрічі.