Міжнародний австрійсько-український проєкт «Компетентності лідерства та менеджменту для розвитку якості в опорних школах»
Австрійську експертну групу представляли тренери Міхаела Сбурні, Августа Зайдль та координатор проєкту Доменік Єйзенман.
Група експертів-тренерів проєкту з України представлена співробітниками КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Левчишена Оксана, Здрагат Світлана, Болдирєва Ганна, Воронова Світлана), ДНВЗ «Університет менеджменту освіти», КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», КЗ «Житомирський ОІППО», Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Протягом двох днів учасниками семінару-тренінгу обговорювалися питання шляхів набуття компетентності лідерства педагогами опорних закладів освіти для успішної реалізації освітніх реформ в Україні в сучасних кризових умовах.
Серед ключових тем, що опрацьовувалися в ході модуля: зміна динаміки на тлі пандемії, керівництво в ситуаціях змін, типологія людей у процесі інновацій, робота з опором, принципи управління школою у кризових ситуаціях, продуктивність системи та емоційні стани в процесах змін. Особлива увага приділялася тренерській підтримці керівників опорних закладів освіти у процесі реструктуризації у ситуації з пандемією Covid-19.
Учасники проєкту, працюючи у змішаних групах, проаналізували сучасні ризики та проблеми роботи опорних закладів освіти, розглянули стратегії розвитку закладу освіти в кризових ситуаціях, розробили шляхи підтримки шкільних команд у ситуації змін.
Творчо проходила робота у командах, які співпрацюють вже другий рік в окремих областях. Тренери презентували регіональні здобутки на шляху подолання опору у роботі зі шкільними командами у кризових ситуаціях, ознайомилися з досвідом австрійських колег щодо використання онлайн-інструментів і розробили основні змістові та методологічні складові наступного модулю зі шкільними командами опорних закладів.
За результатами дводенної роботи експертами був скорегований план дій щодо подальшого впровадження проєкту та його розвитку.