Oбласний семінар-практикум з теми «СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗЗСО» в режимі онлайн.

12 лист. 2020
11 листопада 2020 року відповідно до плану КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» НМЛ виховання, соціальної і здоров’язбережувальної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти було проведено обласний семінар-практикум з теми «СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗЗСО» в режимі онлайн.

На заході були присутні 67 вчителів фізичної культури області, яких спікер  семінару методист з фізичної культури Онищук С.О. залучила до активної предметної бесіди.

Питання змісту практичної складової при викладанні предмету «Фізична культура» висвітлив Галюза Сергій Сергійович, к.п.н., магістр фізичного виховання (голова НМК ООФА, лектор-викладач курсів навчання для тренерів за програмами «С»-диплом УАФ і «В»- диплом УЄФ виступив стосовно викладання модулю «Футбол»0.

Вишня Світлана Олександрівна, абсолютний переможець Фінального туру іВсеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу», розповіла про власний досвід як джерело формування компетентнісного педагогічного зростання в умовах сучасних освітніх змін. (учитель фізичної культури КЗ «Южненська Авторська М. П. Гузика експериментальної спеціалізованої загальноосвітньої школи-комплексу   І-ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області»).

 Галеніна Ірина Степанівна, тренер-викладач КПНЗ «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №5 доповіла про варіативний модуль «Гандбол»: сьогодення і перспективи розвитку.

Прищепа Анна Дмитрівна, провідний спеціаліст Одеського обласного відділення комітету з фізичного виховання та спорту МОН України виступила  з інформацією про проведення спортивно-масового заходу серед школярів закладів загальної середньої освіти Одеської області «Cool Games».

Окольнича Марина Іванівна, представник Федерації з регбі, вчитель фізичної культури ОЗОШ № 20 презентувала діяльність  федерації Регбі-5.

Доповіді запрошених фахівців викликали зацікавленість, сприяли активізації  загальної дискусії присутніх, допомогли поточнити педагогічні завдання у професійній діяльності на поточний навчальний рік.