Всеукраїнський науково-методичний семінар «Проблеми становлення інклюзивної освіти: теорія і практика»
Під час семінару було розглянуто актуальні питання, такі, як: раннє втручання, як початковий етап впровадження інклюзивної освіти, досвід супроводу дітей з особливими потребами у разі настання обставин, які унеможливлюють відвідування закладів, проблеми підготовки майбутніх вчителів природно-математичних дисциплін до роботи в умовах інклюзивної освіти.
Співробітниця КЗВО «ОАНО ООР», завідувачка ООРЦПІО Орленко Ірина у свої доповіді особливу увагу приділила філософії інклюзії та представила маршрут переходу від послуги раннього втручання до інклюзивного дошкільного середовища, ознайомила з особливостями організації команди супроводу в освітній установі, досвідом впровадження інклюзивної освіти в Одеській області, наголосивши на важливості підготовки фахівців для роботи в закладах освіти.
Оксана Кривоногова, к. психол. н., доц., завідувачка центру раннього втручання КНП «Дитяча міська поліклініка №6» (м. Одеса), викладач КЗВО «ОАНО ООР», виступила з доповіддю на тему «Послуга раннього втручання – перша сходинка інклюзії».
Ярмола Наталія, завідувачка відділу інклюзивного навчання ІСПІП ім. Миколи Ярмаченка, презентувала тему: «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами».
Оксана Гнатюк к. пед.н., доц., доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, розкрила сутність проблеми формування та реалізації освітньої програми «Середня освіта (природничі науки)» на початковому рівні (короткий цикл) вищої освіти та особливості використання сервісу Learning Apps для роботи із студентами з особливими освітніми потребами.
Про досвід супроводу сімей в форматі онлайн під час пандемії розповіла Ірина Шульга, голова ГО «Особливі діти».
Учасниками семінару стали спеціалісти 38 ІРЦ Одеської області та ІРЦ м. Умані. Наприкінці семінару колеги підвели підсумки роботи та зазначили про актуальність та необхідність проведення семінарів з впровадження інклюзивної освіти.