Робота з обдарованими учнями: компетентнісний потенціал природничої галузі

14 лют. 2021
Відповідно до плану роботи КЗВО «ОАНО» для вчителів географії закладів освіти Одеської області 12 лютого 2021 року проведено педагогічну майстерню за темою «Робота з обдарованими учнями: компетентнісний потенціал природничої галузі».

Захід відбувся на сайті «ІНТЕРНЕТ-ШКОЛА для обдарованих дітей»  у форматі онлайн-вебінару. Участь у педагогічній майстерні взяло 24 вчителя географії з навчальних закладів міст Одеси, Чорноморська та територіальних обʼєднань області та закладів обласного підпорядкування, а також окремі представники центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

Метою заходу було сприяння розвитку професійної  компетентності вчителів в роботі з обдарованими учнями.   

Модератор заходу - Ю.О. Тертична, методист кафедри методики викладання і змісту освіти НМЛ природничо-математичної освіти допомагала учасникам аналізувати матеріали, які стосувалися проблеми обдарованості та її визначення, спрямовувала обговорення принципів добору завдань для проведення учнівських олімпіад з географії.

У роботі педагогічної майстерні приймали участь:

 Адобовська М.В., кандидат педагогічних наук, старший викладач геоглого-географічного факультету ОНУ імену І.І.Мечникова, член журі на олімпіадних змаганнях, викладач відбірково-тренувальних зборів з географії, яка презентувала розв’язки олімпіадних завдань з топографії.

Роскос Н.О., вчитель географії Одеського економічного ліцею, член журі на олімпіадних змаганнях, викладач відбірково-тренувальних зборів з географії, яка показувала способи розв’язування олімпіадних завдань з фізичної географії.

Карюк Є.О., методист міського методичного кабінету відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області та Кринко О. Т., вчитель географії КОНЗ Новоселівської ЗЗСО Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області поділилися досвідом підготовки учнів до інтелектуальних змагань, до виконання проєктних робіт, до участь в олімпіадах з географії.

 Під час заходу було проведення експрес-опитування учасників щодо вибору показників визначення творчої обдарованості учнів. Учасники педагогічної майстерні мали змогу обмінятися думками щодо корисності та необхідності таких заходів та висловили задоволення розгляду проблеми, за якою проводився захід.

Матеріали заходу будуть розміщені на сайті кафедри методики викладання і змісту освіти з метою їх використання вчителями та працівниками методичних служб.