Навчання викладачів педагогічних коледжів і закладів вищої освіти Одеської області за програмою «Нова українська школа: від ідеї до практики»
Впродовж двох днів навчання тренерами НУШ розкрито зміст двох модулів:
Модуль.7 - «Освітнє середовище, що належить дітям: особливості організації» (В.А.Щур, тренер НУШ, викладач КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж»).
Модуль 8.- «Проєктування педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі» (Р.В.Бєлоусова, Н.В. Заварова, Т.П Краснощок, С.І. Лагутіна тренери НУШ, викладачі кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти).
Освітнє середовище у початкових класах, де відбувається основна навчальна діяльність молодших школярів, має бути безпечним місцем, де діти відчуватимуть себе захищеними; де учні мають можливість робити власний вибір, розвивати нові та удосконалювати наявні практичні навички, отримувати нові знання, зміцнювати своє позитивне ставлення для інших.
Під час групової роботи педагогами обговорювалось питання організації ранкової зустрічі та її значення. Практика ранкових зустрічей допомагає вчителю створити спільноту в класі в якій важливими є навички спілкування, академічні і соціальні вміння; сприяє створенню сприятливого настрою та позитивній поведінці; дає можливість дізнатися про демократичні цінності (інклюзія, активна участь, критичне мислення, толерантність і прийняття, самостійне мислення, відкритість, власна і соціальна відповідальність).
Особливу увагу було приділено питанню створення умов для участі в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.