Тиждень цифровізації в КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»
Так, 22 березня відбувся онлайн-семінар для вчителів-предметників «Використання хмарних технологій під час організації змішаного навчання», під час якого вчителі природничо-математичних дисциплін мали можливість більш детально ознайомитися з можливостями використання хмарних технологій для підвищення якості викладання цих предметів, забезпечення цифрової комунікації в рамках освітнього середовища. Педагогам були надані методичні та практичні рекомендації щодо використання додатків Google в професійній діяльності. Проведено демонстраційний огляд віртуальних дошок PADLET, MIRO, JAMBOARD, IDROO та підготовлено рекомендації щодо вибору та особливостей використання кожного з даних онлайн ресурсів.
Також цього дня, 22 березня під час вебінару «Розвиток інклюзивної школи» в рамках австрійсько-українського проєкту «Інклюзивна освіта в Одеській області», який проводився за участі міжнародних експертів Федерального Міністерства освіти, науки та досліджень Австрії та ОЕАД - Австрійської служби міжнародної співпраці в галузі освіти та досліджень, було розглянуто питання щодо планування дій зі створення та розвитку в закладах освіти інклюзивного середовища, зокрема й інформаційного, для всіх учасників освітнього процесу.
23 березня з працівниками кафедри методики викладання і змісту освіти була проведена організаційно-інформаційна онлайн-нарада «Інтелектуальні змагання для учнів сільських шкіл», під час якої чільна увага була приділена удосконаленню інформаційно-комунікаційному забезпеченню проведення інтелектуальних змагань.
Насиченим на заходи було 24 березня. Так, в цей день відбулися онлайн-семінар для науково-педагогічних працівників КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Створення навчального онлайн-простору», майстер-клас для співробітників інклюзивно-ресурсних центрів «Формуємо та розвиваємо соціальні навички у дітей з ООП», постійнодіючий онлайн-семінар для вчителів французької мови «Змішане навчання на уроках французької мови: переваги та недоліки». Учасники заходів мали можливість обговорити проблеми використання технологій змішаного навчання, обмінятися досвідом, отримати практичні рекомендації щодо використання дієвих методик змішаного навчання при організації освітнього процесу загалом і під час організації роботи з дітьми з ООП.
Заходи 25 березня також були різноплановими як за змістом, так і за цільовою аудиторією, однак спільним для усіх них була спрямованість на створення якісного інформаційного освітнього простору в закладах загальної середньої освіти Одещини: онлайн-консультування керівників пілотних закладів загальної середньої освіти всеукраїнського проєкту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів ЗЗСО в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти», семінар-практикум «Академічна культура суб’єктів освітнього процесу», заняття Одеської обласної школи громадянської партисипації дітей та дорослих «УСі В ДІЇ!» «Молодь захищає свої права та свободи».
Завершальним заходом в рамках тижня 26 березня став онлайн-семінар для вчителів-початкової школи «Використання хмарних технологій під час організації змішаного навчання», в ході якого педагоги опрацювали можливості використання хмарних технологій для підвищення ефективності та урізноманітнення процесу викладання та навчання.
Слід відмітити, що з огляду на реалі сьогодення питання цифрової грамотності учасників освітнього процесу є вкрай актуальним, саме тому академія і в подальшому продовжуватиме працювати у напрямку розвитку цифрових компетентностей керівнкиів закладів освіти, педагогів та здобувачів освіти, інтегруючи питання удосконалення у цифрової компетеності у різні інформаційно-освітні заходи.