ІІ день Всеукраїнської онлайн-толоки «Сучасні тенденції розвитку психологічної служби системи освіти»

16 квіт. 2021
15 квітня продовжилась робота І Всеукраїнської онлайн-толоки «Сучасні тенденції розвитку психологічної служби системи освіти» з нагоди 30-річчя створення психологічної служби системи освіти України. Захід проводився відповідно до плану роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Участь у толоці взяло понад 200 освітян.

Другого дня з воркшопами, майстер-класами та вебінарами   виступили 7 спікерів з Луцька, Донецька та Одеси.

Бєлоусова  Руслана Вікторівна, кандидат психологічних наук, завідувач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», на вебінарі  «Сімейне психологічне насилля: жінки проти чоловіків» ознайомила учасників з  особливостями сімейного насилля,  поняттями  «психологічне насилля», «газлайтинг» та «газлейтер».

Пономаренко Лариса Петрівна, кандидат психологічних наук, акредитований психотерапевт когнітивно-поведінкової терапії, психолог-психотерапевт психологічного центру «Грація», перший шкільний психолог України, у форматі  вебінару висвітлила  історію створення психологічної служби Одещини, розкрила особливості саморуйнівної поведінка підлітків. 

Під час майстер-класу «Використання методу арт-терапії в умовах Нової української школи», який провела Бальбуза Олена Миколаївна, арт-терапевт, методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти  КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», були розглянуті особливості методу арт-терапії та використання елементів даного методу в умовах НУШ.

Спікер Заріцький Олексій Олексійович, практичний  психолог в модальності  Транзактний аналіз, арт-терапевт, тренер, спеціаліст по роботі з МАК, м. Краматорськ Донецької області, провів майстер-клас  «Транзактний аналіз в освіті», розкрив сутність транзактного аналізу, представив змістовну систематичну терапію даного методу. Учасники мали можливість практично опрацювати сукупність моделей поведінки, думок та почуттів.

 

Лєскова Ангеліна Анатоліївна, практичний психолог, старший викладач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», провела з учасниками майстер-клас «Психологічний супровід процесу адаптації дітей до школи: система роботи шкільного психолога», практично опрацювавши з учасниками систему роботи в цьому напрямку.

Під час майстер-класу, який провела спікерка Краснощок Тетяна Петрівна, нейропсихолог, методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти  КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», учасники розглянули  основні принципи  нейропсихології в роботі практичного психолога системи освіти та практику використання.

Остапйовський Олександр Ігорович, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, практичний психолог, тренер, супервізор проєкту Українського фонду «Благополуччя дітей», м.Луцьк, в форматі майстер-класу розкрив поняття ауторефлексії  у професійному розвитку особистості, висвітлив інструменти самовдосконалення особисті,  професійні ресурси та можливості їх реалізації.

         Найбільш хвилюючим моментом став зворотній зв'язок учасників заходу. Загалом було відмічено, що ті питання, які розглядалися під час онлайн-толоки є актуальними, змістовними та спрямовані на поширення професійного досвіду, зростання  творчих та креативних ідей та надихають на самовдосконалення, бажання йти вперед.