Науково-практичний семінар «Діяльність адміністрації ЗЗСО щодо вивчення та оцінювання професійних компетенцій педагогів»
У роботі заходу взяли участь 28 директорів та заступників директорів з НВР закладів загальної середньої освіти: м. Одеси, Одеського, Березівського, Білгород-Дністровського, Ізмаїльського, Роздільнянського, Подільського, Болградського районів.
Модерувала роботу семінару завідувачка кафедри освітньої політики, кандидат соціологічних наук Здрагат Світлана Геннадіївна. Методичний, інформаційний та технічний супровід заходу в онлайн-режимі здійснювала Михайлова Любов Михайлівна, методист НМЛ управлінської діяльності кафедри освітньої політики.
Під час семінару були розглянуті науково-методичні аспекти вивчення та оцінювання професійних компетенцій педагогів та пропоновані практичні підходи організаційно – управлінського характеру у реалізації процедури оцінювання діяльності учителя. Розкрили відповідні питання у своїх виступах: доцент кафедри освітньої політики, кандидат педагогічних наук Руссол В. М., завідувачка НМЛ розвитку та якості освіти кафедри, кандидат педагогічних наук Воронова С. В., завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності кафедри Болдирєва Г. В., заступник директора з НВР Чорноморської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Чорноморської міської ради, кандидат педагогічних наук Майорський В. В.. Питання психологічної компетентності як невід’ємної складової професійної успішності педагогів висвітлила завідувачка кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти, кандидат психологічних наук Бєлоусова Р. В. Доктор соціологічних наук, професор Дікова-Фаворська О. М. акцентувала свій виступ на особливих якостях педагога як ресурсу успішності. Питання сертифікації як інструменту оцінювання професійних компетенцій педагогів та її переваги розглянула Янчук Н. Д., старший викладач кафедри освітньої політики, кандидат юридичних наук, доцент.
Підсумовуючи роботу заходу, керівники ЗЗСО поділилися думками і враженнями від проведеного семінару, відзначили його науково-практичну спрямованість та відмітили можливість отримання методичної допомоги щодо створення алгоритму вивчення професійних компетенцій педагогів закладу освіти з урахуванням сучасних вимог.