#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики // Мистецька освітня галузь

8 лист. 2022
8 листопада дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» продовжив об’єднувати у мережеву спільноту вчителів мистецької освітньої галузі Одещини для обговорення, висловлення власних позицій щодо трансформаційних процесів оцінювання. В епіцентрі дискусії стала тема «Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики».

56 учасників дискусійного простору отримали дієві поради, щодо оцінювання мистецтва в 5 класі НУШ, нормативно- правового базису, стратегічного плану та релевантності інструментів формувального оцінювання, розвитку наскрізних умінь.
Під час дискусії учасники підтримали ключову позицію щодо необхідності проєктування індивідуально-освітньої траєкторії поступу учня, спрямованої не лише на фіксування результатів, а й на своєчасну допомогу учням в оволодінні ними змістом навчального матеріалу, надання оперативного зворотного зв’язку учневі/учениці щодо покращення власної навчальної діяльності та її результатів у майбутньому.
Спікери/модератори дискусійного простору:
Полтавцева Т.В., учитель мистецтва КЗ Роздільнянської загальноосвітньої школи І-III ступенів №2 Роздільнянської міської ради Одеської області.
Шолудько О.М., учитель мистецтва Балтського ліцею №2 Балтської міської ради Одеської області.
Шатайло Н.В., тренер НУШ, завідувач НМЛ громадянської, історичної та мистецької освіти, ст. викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», к.п.н.
Дерябіна С.В., координатор мистецької освітньої галузі НУШ, тренер НУШ, ст. викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».
Дискусійний простір набирає обертів, цей потік був досить насиченим і ми не плануємо сповільнювати темп! Анонсуємо наступну онлайн-зустріч у грудні та пропонуємо тему до обговорення «У фокусі уваги оцінювання: формувальне/поточне/підсумкове». Ви зможете не лише познайомитися з досвідом та дієвими практиками, а й поставити важливі питання та взяти участь у дискусії.
Долучайтесь до нетворкінгу вчителів мистецької освітньої галузі Одещини #мистецтво #навчання & життя – простору можливостей, рефлексії, обміну думками, ідеями, лайфхаками: https://ru.padlet.com/svetlanaderyabina123/6ros7fkvpbadcr9k
Рухаємось далі разом! Тримаємо мистецько-освітянський стрій!