#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики // Математична освітня галузь

8 лист. 2022
8 листопада відбулося чергова зустріч в межах дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» для вчителів Одещини, які викладають математику п’ятикласникам у 2022-2023 навчальному році. Відповідно до запропонованої програми локації учасниками заходу було розглянуто та обговорено тему: «Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики».

Спікери онлайн-зустрічі: 
Потьомкіна Вікторія Юріївна, тренер НУШ математичної освітньої галузі, методист НМЛ природничо-математичних дисциплін кафедри методики викладання і змісту освіти; 
Сіпієва Ганна Володимирівна, вчитель математики 5 класу пілотного закладу  Таїровський заклад загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 
Цісар Наталя Вікторівна, тренер, вчитель-методист математики Дальницького ліцею Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області;
Ільїна Наталя Федорівна, вчитель інформатики Болградського ліцею №2 Болградської міської ради Болградського району Одеської області;
Черненко Валентина Олександрівнавчитель математики та інформатики закладу загальної середньої освіти № 6 м. Білгород-Дністровський Білгород-Дністровської міської ради Одеської області.  
У своїх виступах і подальшому обміні думками між спікерами та учасниками дискусійного простору було проаналізовано  персональний шлях реалізації особистісного потенціалу учнів 5 класу під час вивчення математики.  
У процесі обговорення педагоги розглянули спільне та відмінності у побудові індивідуальної траєкторії учня початкової та середньої школи.  Учасники заходу також визначили форми і методи роботи, які  спрямовані на позитивну динаміку індивідуальної траєкторії учня на уроках математики.  Педагоги надали практичні поради щодо застосування засобів розвитку математичної компетентності на уроках інформатики для розбудови індивідуальної освітньої траєкторії. Також спікери поділилися власним досвідом з актуальних питань: «Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики на уроках з математики» та «Формування індивідуальної траєкторії п’ятикласників як спільне освітнє завдання вчителів».
У підсумку онлайн-зустрічі учителі математики відмітили, що побудова індивідуальної траєкторії навчання дає можливість створювати оптимальні умови для розвитку предметних компетентностей і дозволяє вчителю реалізувати одне із пріоритетних завдань школи: формувати і розвивати ключову компетентність – вміння вчитися.