#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики // Інформатична освітня галузь

10 лист. 2022
У онлайн-форматі 9 листопада дискусійний простір вкотре об’єднав учителів інформатичної освітньої галузі Одещини. До події доєдналися 44 учасники.

У виступах і дискусіях наголошувалося, що індивідуальна освітня траєкторія – це персональний шлях розвитку здібностей, особистісних якостей і психічних процесів дитини, в основі якого лежить дитиноцентризм, а метою є забезпечення максимально сприятливих умов для навчання й розвитку кожного учня. 
За програмою дискусійного простору під час активного спілкування учасники обговорили актуальні питання побудови індивідуальної освітньої траєкторії поступу учня в сучасних реаліях (спікери: Чебаненко Н.О., тренер НУШ; Фучеджи Т.О., Малєнкова М.М., вчителі інформатики Тарутинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ – ліцей – дошкільний навчальний заклад» Тарутинської селищної ради Одеської області; Кабанова О.П., вчитель інформатики опорного закладу освіти «Вилківський заклад загальної середньої освіти №1» Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області).
Модерувала  зустріч Колесова О.А.тренер НУШ, завідувачка НМЛ інформатичної, технологічної та STEM-освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». 
Спікери заходу зазначили, що в умовах війни педагогічне проєктування індивідуальної освітньої траєкторії набуло нового значення. Акцентовано увагу на перетворенняхякі відбуваються в Україні, впливаючи і на зміни в системі освіти, зокрема формування в учнів якостей, що зумовлюють готовність до соціального і професійного самовизначення в мінливих умовах взаємодії та зміщення акцентів з розвитку переважно предметно-зумовлених пізнавальних здібностей школяра на створення умов, необхідних для індивідуального розвитку його особистості. 
В ході педагогічної рефлексії педагоги обговорювали питання щодо можливостей індивідуальної освітньої траєкторії як шансу кожній дитині проявити себе та в майбутньому успішно соціалізуватисяВисловлюючись, учасники наводили аргументи на користь індивідуальної освітньої траєкторії як невід’ємної складової освіти майбутнього.