#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики // Громадянська та історична освітня галузь

10 лист. 2022
09 листопада вчителі громадянської та історичної освітньої галузі працювали на платформі Дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом». Вони мали можливість висловити власне ставлення щодо змін в системі оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти. Предметом обговорення стала тема «Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики».

 
З вітальним словом та визначенням завдань зустрічі до педагогів області звернулась Олена Котенко, координатор громадянської та історичної освітньої галузі, завідувачка відділу професійної підготовки та післядипломної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».
Під час роботи було акцентовано увагу на тому, що індивідуальна освітня траєкторія  – це особистий шлях реалізації потенціалу кожного учня, можливість не лише отримання знань, а й основи для професійного зростання у майбутньому.
Спікери/модератори дискусійного простору:
Ганна Круглова, учителька історії Одеської загальноосвітньої школи №122 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради, тренерка НУШ; 
Денис Георгадзе, учитель історії Чорноморського ліцею №6 Чорноморської міської ради;
Руслан Шеремета, учитель історії Одеської загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради, автор модельної програми;
Вікторія Яроменко, модератор заходу, методист НМЛ громадянської, історичної та мистецької освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»
Учасникам зустрічі був представлений досвід побудови індивідуальної траєкторії поступу учня; використання прийомів мотивації та педагогічного аналізу діяльності  п’ятикласників у вивченні курсу в умовах дистанційного навчання та вибору форм реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти на основі матеріалів модельної програми.
Під час дискусії учасники обговорили дієві практики формування індивідуальної освітньої траєкторії поступу учня та отримали відповіді на важливі запитання. 
Рухаємось далі разом! Тримаємо освітянський стрій!