Друге засідання обласної Школи «Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників як соціальний лідер в освітньому середовищі
Модератором заходу виступила Ганна Болдирєва, методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. Основні виклики були визначені учасниками школи напередодні у гугл-опитуванні, а саме: самодопомога в умовах кризи, брак часу, стресостійкість консультанта ЦПР ПП та чинники психологічної підтримки педагогів закладів освіти.
У ході інтерактивної бесіди Ганна Болдирєва акцентувала увагу на значенні прогностичних вмінь консультанта ЦП ППР в індивідуальній освітній траєкторії педагога та консультативній підтримці педагогів в умовах кризи.
Світлана Воронова, завідувач науково-методичної лабораторії управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, надала цікаву інформацію щодо використання технологій тайм-менеджменту в професійній діяльності та ресурсних каналів подолання кризових та травматичних подій.
Учасники школи познайомилися з дієвими моделями допомоги у стресових ситуаціях, розробленими ізраїльськими колегами (ін. Моше Фархииз академічного коледжу Тель-Хай): РІПУ, «Міст, що з’єднує», BASIC PH.
Наприкінці зустрічі були надані методичні рекомендації щодо застосування ефективних прийомів самоподомоги і технологій самовдосконалення, тренування емоційної стійкості та підтримки педагогів у сучасних умовах освітнього простору.