4 сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»
Цікавим і важливим для обговорення студійців було обрано питання «Підхід до визначення рівня компетентності вчителя у застосуванні інструментарію формувального оцінювання».
Керівник педагогічної студії Наталія Кравець привітавши учасників/учасниць сесії оголосила тему та мету заходу, наголосивши на значущості наявності та розвитку у педагогів навичок застосування технік, прийомів та цифрових інструментів формувального оцінювання.
Під час шеренгу, студійці мали можливість поділитися своїми здобутками по впровадженню у роботу з учнями початкової школи вправ для розвитку громадянської компетентності та демократичної взаємодії.
Спікеркою четвертої сесія була Ірина Баландіна, вчитель початкових класів Одеського ліцею №13, яка активізувала знання з методології формувального оцінювання, запропонувала анкету для визначення рівня володіння педагогами техніками ФО та його складовими. З метою відпрацювання практичних навичок була організована групова робота, де учасники студії складали діагностувальні роботи на основі складових методики ФО. Спікеркою було зроблено акцент на важливості використання цифрових інструментів формувального оцінювання для підвищення мотивації учнів до навчання, а також залучення до процесу оцінювання навчальних досягнень дітей, їхніх батьків.
Під час рефлексії кожен студієць мав можливість поділитись своїми думками та враженнями відносно розглянутої теми.