#Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // Трек 2. Мовно-літературна освітня галузь (іноземні мови)
Учасники локації мали можливість активного спілкування щодо актуальних питань:
- специфіка викладання іноземної мови у воєнні часи;
- планування та організація уроку з фокусом на взаємодію вчителя та учня;
- розуміння наступності як проблеми, так і можливості в класах НУШ;
- розгляд дієвих практик із використанням рефлексивних вправ;
- контекстуалізація тем комунікативного спрямування;
- створення позитивного та безпечного освітнього середовища.
Під час дискусійного простору спікери – вчителі-практики Фомюк Л.С.(опорний заклад «Доброславський ліцей) і Радченко Н.(м.Київ), поділилися ідеями щодо розуміння взаємодії вчителя та учня при плануванні уроку; через застосування рефлексивних вправ під час та на завершення уроку.
В ході обговорення учасники здійснили рефлексію у Google формі щодо професійної діяльності у минулому 2022-2023 навчальному році. Візуалізовані у діаграмах результати онлайн-рефлексії стали предметом аналізу та побудови педагогами власної освітньої траєкторії.
Наданий учасниками зворотний зв'язок висвітлив позитивне ставлення до досвіду проведення рефлексії на різних етапах уроку іноземної мови, продемонстрував актуальність даного питання у комунікативному навчанні.