#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // трек 2 «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»// «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція освітнього середовища»
Модератор заходу - НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.
Під час спілкування було акцентовано увагу на траєкторії поступу вчителя та учня як досягненні певних успіхів у професійній діяльності, задоволенні запитів учнівської спільноти, визначенні викликів сьогодення. Поняття освітнього середовища розглядалося з позицій проєкціі, з позицій суб'єкта та об'єкта навчально-виховної діяльності (спікер: Ганна Болдирєва, методист НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти).
Освітнє середовище має бути передбачуваним для дитини. Основною рушійною силою створення сучасного безпечного освітнього середовища виступає команда реагування (спікер: Красножон Наталя, завідувачка НМЛ соціокультурного проєктування та розвитку безпечного освітнього середовища кафедри філософії освіти)
До уваги присутніх був представлений цікавий досвід опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» Визирської сільської ради Одеського району Одеської області щодо створення безпечного класу та проведення уроків безпеки в режимі онлайн та офлайн (спікери: Урсуленко Вікторія, інженер з охорони праці, та Кравченко Оксана, вчителька основ здоров’я ).
Під час рефлексії учасники простору, визначивши точки дотику у створенні успішного освітнього середовища, відмітили, що ефект проєкції у траєкторії поступу вчителя та учня відображає власні відчуття, думки при взаємодії з учнями, аналізує наявні ресурси і допомагає стати кращими комунікаторами, організаторами (спікер: Воронова Світлана, завідувачка НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти, к.п.н.).