ОСВІТНЯ МАЙСТЕРНЯ «СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТА ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗЗСО В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ»

18 жовт. 2023
За ініціативи науково-методичної лабораторії управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 17 жовтня в онлайн форматі відбулася освітня майстерня «Стратегія розвитку та планування діяльності ЗЗСО в умовах невизначеності».

Учасниками заходу стали 98 керівників закладів загальної середньої освіти, директорів та консультантів  центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини.

Освітня майстерня проводилася з метою надання методичної допомоги освітянам щодо визначення основних кроків та використання інструментарію для розробки стратегії розвитку закладу освіти.

Спікерами заходу виступили Світлана Воронова, завідувачка НМЛ, Ганна Болдирєва та Марія Гриньова, методисти науково-методичної лабораторії управлінської діяльності та забезпечення якості освіти.

Учасникам заходу було запропоновано розглянути такі питання, як партисипативний підхід до розроблення та впровадження стратегії розвитку закладу освіти, визначення стратегічних напрямків, операційних цілей та завдань розвитку закладу освіту,  аналіз та залучення стейкхолдерів розвитку закладу освіти.

У ході розгляду ключових ціннісних аспектів реалізації партисипативного підходу до розроблення та реалізації стратегії розвитку закладу освіти увага акцентувалася на тому, що культура закладу освіти є одночасно рушієм та  об’єктом змін. Окрім того учасники мали можливість ознайомитися із успішним досвідом залучення здобувачів освіти до процесу розроблення стратегій розвитку закладів освіти-партнерів швейцарського-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти».

Освітяни на практиці відпрацьовували вміння формулювати операційні цілі та завдання до потенційної стратегічної цілі розвитку закладу освіти з дотриманням демократичних цінностей і принципів організації управлінського та освітнього процесів, а також працювати з «мапою стейкхолдерів» задля визначення інтересу і впливу зацікавлених сторін на процес розвитку закладу освіти та визначення ефективної стратегії взаємодії закладу освіти зі стейкхолдерами з позиції: «Ми усі разом працюємо на спільну користь».