#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // трек 2 «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»// «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція комунікації»
#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //
трек 2 «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»//
«Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція комунікації»
21 листопада мережеві спільноти керівників закладів освіти та директорів і консультантів Центрів професійного розвитку педагогічних працівників області продовжили обговорення актуальних освітніх тем. Модератор заходу - НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту
У рамках дискусійного простору - питання педагогічної комунікативної взаємодії учителів та учнів, яка є найважливішою передумовою розвитку особистості в умовах НУШ.
При аналізі функцій комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу було акцентовано увагу на удосконаленні комунікаційної педагогічної майстерності (спікер: Світлана Воронова), на виховній цінності діалогу, організаційній культурі закладу освіти та соціальній відповідальності учасників освітнього процесу (спікер: Ганна Болдирєва), розглянуто переваги та можливості комунікаційного дизайну освітнього простору, що здатний впоратися зі стратегічними проблемами комунікації, пропонуючи інноваційні рішення та надає широкий спектр інструментів і навичок співпраці (спікер: Килівник Ольга),
Учасники заходу, переглянувши короткотривалий фільм «Не суди», зазначили, що головна відповідальність за успіх комунікації покладена саме на педагогічного працівника як фахівця, який може і повинен знайти вихід із будь-якої комунікативної ситуації, застосовуючи дієві практики
Керівники закладів освіти та співробітники ЦПР ПП спільно розробили траєкторію поступу педагога та здобувача освіти у фокусі комунікації та визначили наступні точки дотику: довіра та увага, терпіння та толерантність, відповідальність і взаєморозуміння, успішне володіння комунікативними техніками, взаємодія і партнерство.