#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // трек 2 «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»// «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція неперервної освіти»

20 груд. 2023
Керівники закладів загальної середньої освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини 19 грудня зустрілися у дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом». Комунікація відбулася за темою: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії».

#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // трек 2 «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»//

«Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція неперервної освіти»

 

     Керівники закладів загальної середньої освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини 19 грудня зустрілися у дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом». Комунікація відбулася за темою: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії».

Спікери заходу, Воронова Світлана, завідувачка НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, к.п.н. та Болдирєва Ганна, методистка цієї лабораторії відмітили. що особливості сучасного розвитку суспільства, освітні зміни ставлять нові вимоги до інтелекту дорослої людини, його адаптивності, мобільності та гнучкості.

Учасники дискусійного простору разом з Болдирєвою Ганною зупинилися на особливостях моделі неперервної освіти, у минулому та сучасному, обговорили п’ять кроків до критичного мислення, яке виступає ефективним інструментом при отриманні різних видів освіти (неформальної та формальної, інформальної).

Воронова Світлана, зосередила увагу присутніх на проблемах та перевагах самоосвіти. Протягом дискусії було досягнуто спільної думки: неперервна працівників передбачає не тільки підвищення кваліфікації педагогів, а й стимулювання до постійної самоосвіти для успішної життєдіяльності в умовах, що постійно змінюються.

Керівники закладів загальної середньої освіти  та співробітники ЦПР ПП зауважили, що зараз багато можливостей для навчання впродовж життя  і сучасна неперервна освіта передбачає інтеграцію всіх рівнів і  видів освіти (дошкільна, шкільна, професійна, постпрофесійна) в цілісну систему, що забезпечує можливість оновлення й поповнення знань протягом усього життя людини.

Обмін цікавими думками та ідеями відбувся. До нових зустрічей у наступному році!