Система освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни та післявоєнний період
Завідувачка ООРЦПІО Ірина Орленко охарактеризувала функціонування системи освіти, особливості впливу війни на освіту та учасників освітнього процесу. Учасники мали змогу познайомитися з змінами, що були внесені у період воєнного стану, в законодавчі акти щодо освіти осіб з особливим освітніми потребами, у тому числі діючих порядків організації інклюзивного навчання на всіх рівнях освіти, положень про спеціальні заклади освіти, положень про спеціальні класи, положення про інклюзивно-ресурсний центр тощо. Педагоги області удосконалили компетентності щодо здійснення в нових умовах системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб. Корисною була інформація щодо організації дистанційного навчання з дітьми з ООП. Під час рефлексії учасники практичного інтенсиву виявили щиру вдячність та зацікавленість даною проблематикою.