#Практичні інтенсиви «Ресурси, стратегії, практики»#
#Практичні інтенсиви «Ресурси, стратегії, практики»#
Впродовж тижня учасники локацій кожної освітньої галузі долучались до змістовних практичних інтенсивів «Ресурси, стратегії, практики» в межах плану роботи науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти.
Представляємо траєкторію руху:
19 лютого 2024 року стартувала онлайн-зустріч з учителями мовно-літературної освітньої галузі (українська мова та література, зарубіжна література). У спільнодії практично опрацьовували тему: «Інструменти, що забезпечують інтеграцію». Методист Світлана Свінтковська зробила наголос, що сьогодні інтегроване навчання – зміна сенсу освіти та виклик для вчителя, оскільки інтеграційні процеси на різних рівнях й у різних сферах суспільного життя – ознака часу, але найбільш актуальними та затребуваними вони є в соціальному інституті освіти.
20 лютого 2024 року методист предмета «Захист України» Олександр Скалига, розкрив тему: «Педагогічне проєктування освітнього процесу предмету «Захист України», та презентував можливості оновлення, доповнення, розширення фахових компетентностей педагогів в процесі здійснення освітньоїдіяльності з предмета. Спільно було визначено напрямки роботи, підготовки та проведення навчально-польових зборів з урахуванням можливостей, наявності матеріально-технічної бази тощо, враховуючи воєнний стан в Україні
21 лютого 2024 року методисти Наталя Береснєва, Тетяна Юрченко відповідальні за мовно-літературну освітню галузь: іноземні мови опрацювали два питання: «Сучасні підручники для 7 класу: автентичні матеріали». Учасниками локації ознайомились з форматами комунікації та активно спілкувалися з питань особливостей використання конкурсних підручників з англійської мови для 7 класу Hip hop Hello та Project Explorer видавництва «Ранок» (Модельна навчальна програма «Іноземна мова. 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» під кер. Зимомря І.М.).
При розгляді підручника Hip hop Hello (авторка С. Губарєва) було зроблено акцент на практичній складовій: розвиток мовленнєвої компетенції учнів, автентичні
тексти, цікаві інтерактивні вправи, інтерактивний додаток із текстами та відео-, аудіо
матеріалами.
21 лютого 2024 року з учасниками локації громадянської та історичної освітньої галузі працювали методисти Вікторія Яроменко та Олена Бугай. Спікерами заходу стали автори підручників з історії України та всесвітньої історії для 7 класу, які активно співпрацюють з видавництвом «Генеза»: Тетяна Ладиченко, Оксана Данилевська, Ольга Івченко – презентували структуру підручника та особливості організації практичних занять, продемонстрували якісний і доступний формат історичних карт; інструментарій для проведення тематичного оцінювання. Вчителі зазначили практичну спрямованість запропонованих матеріалів до кожного уроку та сучасних електронних додатків.
22 лютого 2024 року в межах роботи локації мистецької освітньої галузі, координатор Світлана Дерябіна, відбулось знайомство з авторами підручника Мистецтво для 7 класу Л.Масол і О.Калініченко розглянуто тему: «Зміст, структура і компетентнісний потенціал підручника Мистецтво для 7 класу»: - представлено практику розвитку ключових компетентностей і наскрізних навичок учнів; - презентовано компаративні методи навчання мистецтва; - висвітлено особливості гейміфікації змісту і методики навчання мистецтва.
22 лютого 2024 року естафету практичних інтенсивів науково-методичної лабораторії підхопила освітня галузь «Фізична культура». Координатор освітньої галузі Світлана Онищук, познайомила учасників заходу з зимовими видами спорту. зокрема «Snowboarding». Представлено особистий досвід з демонстрацією практичних вправ, можливих ресурсів та стратегії реалізації. Також познайомились з кращими практиками розвитку фізичних якостей, вчителі доповнювали прикладами власних напрацювань щодо використання в роботі з учнями.
Одеська академія неперервної освіти запрошує до співпраці.
До зустрічей у березні на наступній серії інтенсивів!
Тримаємо освітянський стрій!