"Робота з учнями з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану "
23 лют. 2024
22 лютого фахівці КЗВО "Одеська Академія неперервної освіти одеської області ради", Одеського обласного центру підтримки інклюзивної освіти, Ірина Орленко та Олена Бальбуза прийняли участь у психолого-педагогічному семінарі "Робота з учнями з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану ", який було організовано управління освіти Фонтанської селищної ради, з метою більш глибокого розгляду питання освітніх труднощів дітей з особливими освітніми потребами, різних рівнів підтримки в умовах воєнного часу.
Ірина Орленко розповіла про формування інклюзивних цінностей в освіті та громаді, розвиток соціальної інклюзії та створення безпечного освітнього середовища для дітей з ООП.
Олена Бальбуза розповіла про реакції дитини з ООП різних вікових категорій у кризових ситуаціях, особливості підтримки дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану, шляхи налагодження ефективної взаємодії між батьками які виховують дітей з ООП та закладів освіти.
Під час семінару учасники мали змогу поставити питання що їх цікавлять. Найактуальнішими були питання про адаптацію та модифікацію освітніх програм. Серед труднощів з якими зустрічаються педагогічні працівники стали недостатність методичних та наочних матеріалів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Фахівці ООРЦПІО надали методичні рекомендації щодо навчання дітей з ООП у закладах освіти та спрямували увагу педагогів і на власні ресурси.
Олена Бальбуза розповіла про реакції дитини з ООП різних вікових категорій у кризових ситуаціях, особливості підтримки дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану, шляхи налагодження ефективної взаємодії між батьками які виховують дітей з ООП та закладів освіти.
Під час семінару учасники мали змогу поставити питання що їх цікавлять. Найактуальнішими були питання про адаптацію та модифікацію освітніх програм. Серед труднощів з якими зустрічаються педагогічні працівники стали недостатність методичних та наочних матеріалів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Фахівці ООРЦПІО надали методичні рекомендації щодо навчання дітей з ООП у закладах освіти та спрямували увагу педагогів і на власні ресурси.