практичний інтенсив «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ». «Сучасні технології лідерства в управлінській діяльності»

23 лют. 2024
22 лютого для керівників та заступників керівників закладів освіти відбувся практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики». Для обговорення було обрано тему «Сучасні технології лідерства в управлінській діяльності».

Практичний інтенсив

«РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»

 

22 лютого для керівників та заступників керівників закладів освіти відбувся практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики». Для обговорення було обрано тему «Сучасні технології лідерства в управлінській діяльності».

Під час проведення методичного заходу особлива увага була приділена концепціям лідерства та розкриттю новітніх технологій у цій області. Учасники заходу отримали можливість зануритися в глибину розуміння сутності поняття «лідерство» та його роль в успішному управлінні закладом освіти; розглянути аспекти лідерства, включаючи його вплив на командну роботу.

Учасники долучилися до обговорення різноманітних технологій, спрямованих на розвиток лідерських якостей сучасного керівника. Зокрема, обговорювалися: технологія «360-градусний зворотній зв'язок», що спрямована на оцінку лідерських якостей та компетенцій керівника закладу освіти; технологія «Оцінка рівня розвитку лідера», що дозволяє оцінити поточний рівень лідерських навичок керівника та визначити, які аспекти йому потрібно покращити; технологія «5 рівнів лідерства», яка визначає п'ять рівнів лідерства та допомагає лідерам розвивати свої навички на кожному рівні; технологія ефективного використання часу (інструмент «Матриця Ейзенхауера» та техніка «Помодоро»).

Такий інтегрований підхід дозволив учасникам оновити свої знання та покращити навички в області лідерства, а також збагатити управлінську практику сучасними технологіями лідерства.

Рефлексія учасників заходу підкреслила важливість вдосконалення та використання технологій лідерства в управлінській діяльності.

Модератором заходу була Круглянко Вікторія Петрівна, методист науково-методичної лабораторії управлінської діяльності та забезпечення якості освіти, викладач  кафедри філософії освіти.