Інтервізійна студія «Пульс» «Емоційний інтелект та емоційна компетентність педагога»

15 трав. 2024
Стан відносного емоційного комфорту підтримує постійний рівень продуктивності людини, особливо як що мова йде про роботу працівника психологічної служби. Навички розуміння та усвідомлення своїх емоцій, управління ними вимагають розвитку емоційного інтелекту людини задля успішної самореалізації та саморозвитку.

Інтервізійна студія «Пульс»

     «Емоційний інтелект та емоційна компетентність педагога»

Стан відносного емоційного комфорту підтримує постійний рівень продуктивності людини, особливо як що мова йде про роботу працівника психологічної служби. Навички розуміння та усвідомлення своїх емоцій, управління ними вимагають розвитку емоційного інтелекту людини задля успішної самореалізації та саморозвитку.

Тож, з метою покращення професійних навичок, ефективності роботи, зростання професійної майстерності практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти, 15 травня 2024р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» центром практичної психології та соціальної роботи у режимі online була проведена друга інтервізійна студія «Пульс» за темою «Емоційний інтелект та емоційна компетентність педагога», на якій розглядались важливі аспекти зони комфорту і зони ризику працівника психологічної служби.

Розглядаючи питання психологічного благополуччя, або стану, в якому ми відчуваємо себе в безпеці і не маємо почуття занепокоєння або страху, учасники інтервізійної студії  разом з завідувачкою центру практичної психології та соціальної роботи Оленою Солнцевою опрацювали проективні техники «Обери квітку», «Плями Роршаха», низку психотехнік емоційної саморегуляції. Фахівці психологічної служби були долучені до перебігу активностей, направлених на сканування свого емоційного стану, ознайомились з проективною діагностичною методикою «Антикварний магазин», взяли участь в інтервізійному практикумі за методикою «Картографія зони професійного ризику», виявили спільні проблеми та шляхи їх подолання. 

Постійне освоєння нових рубежів свого розвитку допоможе фахівцю корегувати стратегії надання психологічної допомоги у кожному конкретному випадку, сприятиме ефективному аналізу відповідності та якості використаних ним методів, технік надання психологічної допомоги через власний досвід та особистісну включеність, розширюючи свою зону комфорту, включаючи в неї все нові і нові області знань, умінь, можливостей.

Тому, фахівці, які  бажають розвиватися, змінювати себе і своє життя, приєднуйтесь до наших інтервізійних студій, щоб ваша зона комфорту була дійсно найбільш комфортною частиною професійного та особистого життя!