Триває реалізація міжнародного проєкту «На шляху до інклюзивних практик і підтримки позитивної поведінки в освіті та соціальній роботі»

26 трав. 2024
Триває реалізація міжнародного проєкту «На шляху до інклюзивних практик і підтримки позитивної поведінки в освіті та соціальній роботі», сферою уваги якого є освіта та розвиток потенціалу, зміцнення професійних мереж закладів світи та підтримка мобільності студентів, дослідників та викладачів для обміну передовим досвідом.

Триває реалізація міжнародного проєкту «На шляху до інклюзивних практик і підтримки позитивної поведінки в освіті та соціальній роботі»

 

 

Триває реалізація міжнародного проєкту «На шляху до інклюзивних практик і підтримки позитивної поведінки в освіті та соціальній роботі», сферою уваги якого є  освіта та розвиток потенціалу, зміцнення професійних мереж закладів світи та підтримка мобільності студентів, дослідників та викладачів для обміну передовим досвідом.

Проєкт реалізується консорціум у складі University of Presov, SWPS University of Social Sciences and Humanities, University of Tetova, КЗВО «Одеська Академія Неперервної Освіти Одеської обласної ради», Донбаський державний педагогічний університет, НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» за фінансової підтримки Міжнародного Вишеградського фонду. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» представляє Наталія Заварова, старший викладач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти.

У рамках другого етапу проєкту кожен партнер підготував аналітичні матеріали, які містять інформацію про розвиток, впровадження та реалізацію інклюзивної форми навчання в країнах-партнерах, зокрема з таких питань, як рівень знань та готовності педагогічних працівників, соціальних працівників та інших фахівців до роботи в сфері інклюзії в країнах-партнерах, підготовка фахівців з вищою освітою для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, наявність освітньо-професійних програм, поведінкових курсів для педагогів, психологів, соціальних працівників та інших фахівців, які допомагають створювати інклюзивне освітнє середовище.

         На наступному етапі учасники проєкту розроблятимуть навчальну програму управління складною поведінкою для підготовки фахівців, які працюють в інклюзивному середовищі, що підвищить якість управління освітнім процесом та допоможе дітям з порушеннями нейророзвитку та складною поведінкою.