До Міжнародного дня академічної доброчесності

22 жовт. 2024
21 жовтня відзначається Міжнародний день академічної доброчесності, покликаний привернути увагу до необхідності дотримання академічної етики та боротьби з академічним плагіатом та іншими видами порушення академічної доброчесності.

До Міжнародного дня академічної доброчесності

 

21 жовтня відзначається Міжнародний день академічної доброчесності, покликаний привернути увагу до необхідності дотримання академічної етики та боротьби з академічним плагіатом та іншими видами порушення академічної доброчесності.

16 жовтня 2024 року Міжнародний центр академічної доброчесності став організатором Міжнародного дня дій за академічну доброчесність IDoA-2024. Його цьогорічна ключова тема «Integrity Boat» –  академічна доброчесність як обов’язок кожного в освіті: викладачів, співробітників, студентів. На обговорення були винесені наступні питання: фундаментальні цінності ICAI – чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність, мужність; підтримка академічної доброчесності – важливе завдання та виклик для усіх освітніх установ; просування доброчесності за межами академічних кіл – у сфері професійної етики та у навчанні упродовж життя. Також у межах заходу був проведений студентський конкурс публікацій у соціальних мережах на тему відповідальності здобувачів освіти за дотримання та просування академічної доброчесності. https://nrat.ukrintei.ua/mizhnarodnyj-den-dij-za-akademichnu-dobrochesnist-2/

21 жовтня 2024 р. на кафедрі педагогіки та освітнього менеджменту був проведений методичний семінар «Формування навичок академічного письма у здобувачів вищої освіти». Науково-педагогічні працівники обмінялись досвідом використання ресурсів та технологій в контексті означеної тематики. Зокрема, був висвітлений досвід викладання обов’язкового курсу «Основи академічного письма» для здобувачів вищої освіти  магістерського рівня освітньо-професійної програми Педагогіка вищої школи (доц. Н. Кузнєцова); використання ресурсів при викладанні дисципліни «Цифрові технології в освітній та дослідницькій діяльності»: робота з цифровими текстовими редакторами; формування навичок редагування та перевірки тексту; робота з бібліографічними менеджерами; використання цифрових бібліотек та баз даних; навчання через спільні онлайн-платформи; інтерактивне навчання з використанням електронних ресурсів; формування навичок презентації результатів досліджень (проф. О. Муковіз); використання онлайн-платформ для навчання: модульних курсів, інтерактивних вправ, зворотного зв’язку (автоматична перевірка граматичних помилок та надання детальних коментарів щодо виконаних робот), вивчення різних інструментів для написання (редактори тексту: спеціалізовані програми для перевірки граматики, стилістики та плагіату; менеджери цитування: допомагають правильно оформлювати бібліографічні посилання відповідно до вимог різних стилів цитування) (к. пед. н. С. Стрельбицька). Предметом спеціального обговорення стали питання використання штучного інтелекту в освітньо-науковій діяльності. Нагальним завданням стає розробка політики використання ресурсів штучного інтелекту в освітньо-науковій діяльності академії.

З метою привертання уваги до необхідності дотримання академічної доброчесності, популяризації та формування культури академічної доброчесності в академічній спільноті академії була започаткована чат-група у Телеграмі «Неперервність академічної доброчесності». Запрошуємо всіх учасників освітнього процесу, співробітників академії долучитись до участі у цій групі!