«Драма та імпровізація. Методи соціальної педагогіки та драматичного виховання, як прийом інтервенції для дітей з ООП»

22 жовт. 2024
22 жовтня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся семінар з майстер - класом: «Драма та імпровізація. Методи соціальної педагогіки та драматичного виховання, як прийом інтервенції для дітей з ООП» для майбутніх фахівців психологічної служби, який провела Штегеран І.П. методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти та практичний психолог Полезненського ЗЗСО, Барабаш О.П.

22 жовтня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбувся семінар з майстер - класом: «Драма та імпровізація. Методи соціальної педагогіки та драматичного виховання, як прийом інтервенції для дітей з ООП» для майбутніх фахівців психологічної служби, який провела Штегеран І.П. методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти та практичний психолог Полезненського ЗЗСО, Барабаш О.П.

В м.Трускавець 10 червня 2024 року для практичних психологів Одеської, Миколаївської та Херсонської областей було організовано навчальний курс: «Імпровізація та драма як підтримуюча  групова терапія для дітей і дорослих з складним життєвим досвідом», який в рамках робочого плану КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»  та міжнародної співпраці провели чеські колеги з м.Брно (Чехія)  в межах проєкту «Підтримка оновлення української освіти», який здійснює чеська громадська організація «Асоціація з міжнародних питань» (АМО, www.amo.cz) за підтримки МЗС Чехії. Метою навчального курсу було представити інструменти прикладної імпровізації та театральної драми в роботі з групами з метою: покращити веллбінг (благополуччя), згуртувати групу, вибудувати в групі сприятливі стосунки й середовище. Метод імпровізації пропонує на перший погляд прості інструменти, які, проте, мають велике освітнє і терапевтичне значення. Учасники заходу набули  практичного досвіду роботи з методом, а також ознайомились з результатами наукових досліджень і теоретичним підґрунтям,  обмінялись досвідом та поділились власними думками щодо підтримки учнів, які перебувають у складних життєвих обставинах, переживають психологічну кризу. Під час роботи учасники звернули  увагу на проблеми, пов’язані з психічним станом людини, обізнаністю про профілактику ментальних розладів, способи турботи про ментальне здоровʼя.